Hotel Naples Grande Beach Resort

Hotel Naples Grande Beach Resort
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Naples Grande Beach Resort voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Naples Grande Beach Resort in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Prachtig modern hotel

Jane
26-3-2012

Dit is echt een prachtig modern hotel van alle gemakken voorzien!

Kamers zijn erg groot, perfect onderhouden en superschoon!

Bedden lagen heerlijk, de service was top, mooi zwembad en met een golfkarretje word je naar het strand gereden.

Een paar kleine minpuntjes: Het is bizar koud in het hotel wat de overgang van binnen en buiten zo'n 20 graden verschil maakt.

Het eten was vrij vettig maar waarschijnlijk voor amerikaanse begrippen normaal!?

We hadden de laundry service een wasje laten doen, de kleding kwam kapot terug.

Luxe

Bjorn
2-12-2010

We zijn er in november 2010 getrouwd. Daarbij verbleven we in een bungalow. Tja, het is niet goedkoop maar het is een prachtig hotel met een geweldige service. Dus als je jezelf wil verwennen, zit je hier wel goed!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Naples Grande Beach Resort in Naples, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Naples Grande Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Naples Grande Beach Resort scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.