Hotel Naples Beach & Golf Club

Hotel Naples Beach & Golf Club

8.2Fantastisch

Verenigde Staten van Amerika, Florida, Naples

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Naples Beach & Golf Club voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

9 reviews over Hotel Naples Beach & Golf Club

• 8Linda Gevaerts04-03-2011

Fantastische ligging direct aan het strand

mooi vernieuwd zwembad, rustige ligging direct aan het strand

Gereisd met vrienden in september 2010

• 9Willem Lodder29-12-2009

Heerlijk hotel op een mooie plek

Naples Beach is een mooi hotel op een mooie plek. Schitterend gelegen kamer in het bijgebouw, waarvanuit we zo het strand op liepen. Mooi strand, dolfijnen trekken regelmatig in groepjes voorbij. Ontbijt uitgebreid, maar heel amerikaans. Mooie golfbaan direct aan hotel.

Gereisd met jonge kinderen in december 2008

• 8Miriam13-08-2009

Prachtig hotel

Prachtig hotel bestaande uit meerdere gebouwen. Wij zaten in het hoofdgebouw met een moderne, ruime kamer. Koelkastje, plasma tv enz alles was aanwezig. Balkon met 2 stoelen en tafel ook leuk. Uitzicht op golfbaan. Badkamer erg luxe. Afhaal/winkeltje leuk/lekker. Prachtig/witte strand vanuit lobby te zien. Zwembad met bar gezellig. Personeel vriendelijk. Wij verbleven helaas maar 1 nacht maar hadden wel wat langer willen blijven.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• 8Cindy13-08-2009

Mooi hotel in Naples

Groot hotel wat direct aan het strand van Naples ligt. Wij verbleven 1 nacht in dit hotel. De kamers zijn ruim en heel mooi ingericht met diverse kleuraccenten. De kamers liggen verspreid over het terrein of in het hoofdgebouw. De badkamer is zeer luxe ingericht. Het hotel heeft een eigen 18 holes golfbaan.

Gereisd met vrienden in maart 2009

• 8Annemieke10-06-2009

Prima hotel

Hotel is prima. Ligging is ok, maar de plaats Naples stelt sowieso niet veel voor. Strand is perfect. Kamers liggen verspreidt over meerdere gebouwen. Zijn netjes, schoon en van alle gemakken voorzien. Er is een goed restaurant en een leuke bar. Maar ze zijn best duur.

Gereisd met partner in juni 2009

• 5Schneiders05-05-2008

Heel veel geld betaald voor een hotel wat totaal niet aan onze verwachting voldoet. Het zwembad is heel klein, en alles ziet er gedateerd uit. Het hotel bestaat uit meerdere gebouwen. Wij boekte de duurste kamer voor 356 euro per nacht met uitzicht op de golf van mexico. Als je op de grond gaat liggen kun je net de zee zien want pal voor het minibalkon staan palmbomen. De schuifpui in de kamer was zo oud dat je je vinger tussen de muur en de schuifpui kon steken. Een gat in de hordeur. De verf van de keuken was aan alle kanten eraf gestoten. De kluis verroest en oud en moest je 8 keer intoetsen voordat hij open ging. De badkamer was 2x2 en oud, de buizen van het toilet waren verroest en de spiegel oud. Het tapijt in de gang was smerig en er lag van alles op de grond. Minilift, strand waarop een of andere (riool)buis op liep een aantal meters de zee in. De ingangen van de gebouwen waren armoedig en je had voortdurend het gevoel dat je bij de personeelsgang naar binnen ging. Nooit meer!

Gereisd met familie in mei 2008

• VerzorgingLogies-ontbijt

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand faciliteitenBetaalde strandbedden, Catering aanwezig, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Lunchpakketten

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • KeukenKeuken
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geldautomaat, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking