Hotel Naples Bay Resort

8.2Fantastisch

Hotel Info

• Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Naples Bay Resort voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Naples Bay Resort

• 2018
    8Jel0805-09-2018

Een echte aanrader!

Mooi resort, leuke appartementen zeer ruim en van alle gemakken voorzien! Uitzicht op de jachthaven erg gezellig om te zien alle bootjes en bedrijvigheid. Vriendelijk personeel, goede parkeer mogelijkheden. Super gelegen vlakbij downtown old Naples en the Naples Pier. Zeker een aanrader

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 2017
    9Joshua29-03-2017

Een prachtig goed verzorgd hotel !

Een absolute aanrader. Het is bij binnenkomst al meteen een fantastisch hotel. Mooie kamers en een schoon hotel. Je wordt vriendelijk verwelkomt en door de conciërge kun je laten adviseren voor allerlei tips. Een goeie uitvals locatie voor bijvoorbeeld Everglades City en een powerboat tour. (Speedys airboat)

Zwembad ligt net aan de overzijde van het hotel, bij de appartementen, maar als je dat te ver lopen vindt, dan brengen ze je met een taxi. Als je aan dit hotel denkt.... niet twijfelen... doen !

Gereisd met partner in april 2016

• Oude reviews

9Irma van Putten09-09-2013

Fantastische plek

Hotel Naples Bay Resort is geweldig, prachtig ruim appartement, zeer vriendelijk personeel, prachtige zwembaden, dichtbij prachtig strand, kortom volgende keer ga ik hier zeker weer naar toe.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 9Joshua30-05-2013

Een heerlijk ressort om lekker even bij te komen

Het is hier daadwerkelijk super mooi. Alles is gericht op service en kwaliteit. Ze helpen je met alles, als je een trip wil maken naar de Everglades, laat je vooral hier helpen.

Mooie kamers, goed ontbijt

Gereisd met partner in mei 2012

• 10marjolein27-08-2012

Waanzinnig mooi.......nooit meer wat anders...

Geweldig super de luxe hotel, bij aankomst weet je al dat je goed zit. Een absolute topper.Wij kregen geen gewone ´kamer´maar een waanzinnige over the top suite. Met geheel geëquipeerde keuken, 2 mega slaapkamers, overal plasma scherm TV, jacuzzi, aparte inloopdouche, wasmachine en droger,alles brandschoon en luxueus. Heerlijke bedden, kastruimte,salon met mooie stijlvolle meubels, nee dit is geen grap, het was fenomenaal. Onze kinderen ( 19 en 21) hadden hun eigen suite met zelfde indeling en comfort. Waarschijnlijk een vergissing. Ook personeel zeer vriendelijk en attent. Om nooit te vergeten..

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 9chrisyv03-08-2012

Beste hotel tijdens ons Florida reis

Schitterend resort en prijs/kwaliteit de beste keuze. Gigantische kamers : keuken - living - 2 slaapkamers met elk eigen badkamer - prachtig terras - schitterend zwembad met rustige zone én zone voor kinderen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 8gaston_marloes25-05-2011

Super

Mooie en zeer ruime kamer. Modern. Ontbijt was een weelde. Vanuit hier kan je de Everglades bezoeken, boek de excursie bij het hotel.

Gereisd met partner in september 1997

1 tip over Hotel Naples Bay Resort

• chrisyv, 03-08-2012

Aanrader voor gezinnen. Schitterende locatie met mooie stranden. Neem de tijd om vanuit dit resort Naples en Everglades te verkennen.

0 vragen over Hotel Naples Bay Resort

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV