Hotel Marriott Residence Inn

We hebben een aantal aanbieders voor Marriott Residence Inn voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Marriott Residence Inn in het Nederlands

Supermooi hotel

Maxime
31-7-2017

Wij hebben hier twee nachten geslapen ivm doorreis. Ontzettend mooie moderne kamers. Zeer groot, leek meer een appartement met keuken, bureau, zithoek, aparte slaapkamer en badkamer. Klein maar goed onderhouden zwembad. Behulpzaam en vriendelijk personeel, ze proberen het echt naar je zin te maken. Heel goed ontbijt. Zeker voor herhaling vatbaar. Naar Naples is wel handig met de auto, te voet is net te ver. Er ligt een hele mooie pier in Naples, hier zie je gegarandeerd dolfijnen zwemmen, fantastisch om te zien!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017
2008

Keurig hotel.

Susanne en Michel
31-7-2008

In juni 2008 huwelijksreis in Florida gemaakt. Dit is een goed hotel met prachtige kamers. Erg groot, zelfs een keuken en appart slaapvertrek. Je hebt wel een auto nodig om in leuke centrum van Napels te komen. Onbijt was voor Amkerikaanse begrippen erg goed. Zelfs voor de liefhebbers keuze uit de "vette hap"zoals hamburgers en nachos met kaassaus. Tip: zorg dat je een clipcoupon hebt, zo krijg je behoorlijk wat korting!

Gereisd Met partner in juli 2008
2007

dit hotel is werkelijk fantastisch! Ik ben hier in oktober

evo
23-12-2007

dit hotel is werkelijk fantastisch! Ik ben hier in oktober voor de 4e keer geweest. Ruim 2 weken. Het personeel regelt alles voor je! Ze hebben zelfs onze parkeerbon betaald, omdat ze vonden dat we een goed gevoel moesten hebben over de vakantie en dan vooral de residence inn. Naples zelf is wel een beetje suf maar vreselijk mooi. Voor meer nachtleven kun je naar ft meyers rijden.

de managers party op maandag tm dinsdag met als hoogtepunt de bbq op woensdagavond is een absolute topservice. 1 tip voor het hotel: please think about the veggie people!!!!!

Hope to be there soon again!

Gereisd Met vrienden in oktober 2007

08/2007 Wij hadden een 2 kamer suite; erg ruim; 2 2 en een

MAC
10-9-2007

08/2007 Wij hadden een 2 kamer suite; erg ruim; 2 slaapkamers 2 badkamers en een keuken en een woonkamer. Centraal gelegen in Naples. Gratis snack en drank tussen 17.00/19.00 uur Schoon, comfortabel hotel

Gereisd Familie in september 2007

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1.5 km

• Aanbod voor kinderenSpeeltuin, Waterpark

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Tuin, VIP area
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marriott Residence Inn in Naples, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marriott Residence Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.