Hotel Marriott Courtyard Naples

HotelWeer vandaag32°24°
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Marriott Courtyard Naples voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Marriott Courtyard Naples in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Niet verkeerd

Richard
27-10-2008

Ruime kamer, continentaal ontbijt was wat karig, slechts 1 (gratis) internet-pc in de lobby, echter wel gratis koffie en een goede ligging.

Uitstekend hotel

Gerty
7-8-2008

Overnacht van 12 t/m 15 juni 2008.

Een uitstekend hotel met gunstige ligging. Zeer ruime kamers met 2 grote bedden en een mooie badkamer, balkon met zitje. Zeer goed ontbijt.

Napels is een geweldige plaats waar je heerlijk kunt eten.

Verzorgd hotel met mooie en ruime kamers. Wij vebleven er 1 nacht. Op dat moment waren er zeer weinig gasten in het hotel zodat de receptionist ons een kamer heeft laten kiezen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marriott Courtyard Naples in Naples, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marriott Courtyard Naples zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Marriott Courtyard Naples scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.