Hotel Lemon Tree Inn

Review geschreven door jolanda

Goede prijs/kwaliteitsverhouding

jolanda
8-1-2010

Als toevallige passanten waren we op zoek naar een betaalbare overnachting. Via een couponboekje kregen we nog extra korting. We mochten eerst de kamer bekijken en dan beslissen of we deze wilden. De kamer was niet groot, maar ruim genoeg voor 1 nachtje. Het ontbijtje bestond uit koffie en zoete muffins/donuts, maar ontbijten is niet iets standaards in USA (al zie je het wel steeds meer) en alles wat je krijgt is mooi meegenomen. Tegenover zit een drugstore met wat levensmiddelen en een hamburgertentje met prima burgers voor een leuke prijs. Naples zelf is duur en sjiek, maar dit was prima betaalbaar.