Hotel Lemon Tree Inn

7 reviews over Hotel Lemon Tree Inn in het Nederlands

super motel voor weinig

Annemieke
3-8-2017

Lemon tree is een motel. Wij hadden een best ruime kamer met zitje ervoor. Zag er prima uit. Winkel om de hoek. Naples zelf is chique en duur, maar erg leuk om op de fiets er door te gaan. Fietsen hadden wij gehuurd bij het motel $10,00 per fiets per dag. De pier is ook een aanrader. Dolfijnen gezien. Aan het eind van de winkelstraat is een Italiaan, daar kun je goed eten voor een niet te dure prijs. Wij zijn 2 nachten geweest en gaan zeker nog eens.

Moderne Camping

heer den Heijer
2-12-2013

Een hotel waar je geen nummer bent, maar echt een gast.

Goede prijs/kwaliteitsverhouding

jolanda
8-1-2010

Als toevallige passanten waren we op zoek naar een betaalbare overnachting. Via een couponboekje kregen we nog extra korting. We mochten eerst de kamer bekijken en dan beslissen of we deze wilden. De kamer was niet groot, maar ruim genoeg voor 1 nachtje. Het ontbijtje bestond uit koffie en zoete muffins/donuts, maar ontbijten is niet iets standaards in USA (al zie je het wel steeds meer) en alles wat je krijgt is mooi meegenomen. Tegenover zit een drugstore met wat levensmiddelen en een hamburgertentje met prima burgers voor een leuke prijs. Naples zelf is duur en sjiek, maar dit was prima betaalbaar.

Leuke plek

movado
15-11-2009

Dit motel (inderdaad geen hotel) was een leuke plek om te verblijven. Wel gehorige kamers (onze buren stoorden zich aan het feit dat we om 9u 's avonds de kleren uit onze koffers in de laden van de kast deden). Relatief dicht bij het strand. Wij hebben van de receptie fietsen gehuurd (weet de prijs niet meer, maar was niet duur...) en daar zijn we eigenlijk ons hele verblijf in Naples mee rondgecrossed. Stukje fietsen naar het strand, maar dat is dan ook schitterend. Dolfijnen kijken op het uiteinde van de pier. Een straatje met allerlei restaurantjes, waarvan we de italiaan niet aanraden (peperduur en dat wat je wilt hebben is op).

Vlak bij motel zit een "apotheek" waar je ook wat levensmiddelen kunt halen, deze is tot 11u open. Leuk zwembadje, waarvan we vaak het idee hadden dat dit een privebad was. Ontbijt kleinschalig, maar genoeg om de dag weer te starten.

2008

leuk hotel

Mirjam
31-7-2008

Wij waren heel tevreden over dit hotel. Het is eenvoudig, maar netjes. De kamers liggen op de begane grond rond een tuin met zwembad(je). Ontbijt is inclusief en moet je afhalen. Je kunt dan buiten voor je kamer ontbijten. Receptioniste is erg vriendelijk. Naples is een wat sjieke badplaats. Op 5 minuten lopen is een mooie winkelstraat waar ook restaurants zijn. Mensen gaan wat netter gekleed uit eten (daar loop je dan in je korte broek). De Irish pub is een heel leuk en redelijk geprijsd restaurant. De straat die parallel aan het strand woont is leuk om even doorheen te rijden om je te vergapen aan de mooie woningen die daar staan.

Goed gevoel

Vincent (11), Nan en Hans
31-7-2008

Opnieuw zeer goed bevallen.

Dichtbij het centrum met restaurants, winkeltjes etc.

En voor Naples begrippen relatief goedkoop, zeker vergeleken met een aantal ketens in de buurt.

Kritiek van Lini kunnen wij dan ook niet plaatsen.

Grote schone kamers, relaxte sfeer, een beetje Key West sfeer zoals ze zelf aangeven.

Overigens is het een motel volgens ons en geen hotel. Dat houdt in dat er geen ontbijt bij inzit normaal gesproken. Desondanks leveren ze koffie, cakejes etc.

Maar... kom vooral niet, want meestal, zeker in bijv. voorjaarsvakantie, zijn ze "vol".

een in de reisbeschrijvingen toch wel aardig aandoend hotel, in werkelijkheid een veredeld motel, zeer kleinschalig, piepklein zwembadje. Niet bij enig centrum in de buurt. Wel inbegrepen een piepklein ontbijt in de ochtend, af te halen bij een loketje. Zeker niet meer dan 1 nacht te verblijven want Naples is geen echte topper qua activiteiten.

We hebben een aantal aanbieders voor Lemon Tree Inn voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lemon Tree Inn in Naples, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lemon Tree Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.