Hotel La Quinta Inn & Suites Naples Downtown

We hebben een aantal aanbieders voor La Quinta Inn & Suites Naples Downtown voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel La Quinta Inn & Suites Naples Downtown in het Nederlands

Zeer goed Hotel,

Frans, 22-10-2014

Je hebt aan dit hotel een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding, ontbijt is goed ook voor ons uit Europa. Vlak bij het centrum op loopafstand.en bij de haven met vele zeer goede en goedkope vis restaurants

Goed hotel, prima ontbijt. Redelijk luxe kamers, zwembad en fitnessruimte aanwezig. Gewoon boeken, niet twijfelen! Alles oké, ligging ook prima.

Het centrum van Napels is te lopen, wel een 20 minuten. Wij waren er met Oud en Nieuw, leuk om mee te maken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Quinta Inn & Suites Naples Downtown in Naples, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Quinta Inn & Suites Naples Downtown zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Quinta Inn & Suites Naples Downtown scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.