Hotel Fairfield Inn & Suites by Marriott Naples

Hotel Fairfield Inn & Suites by Marriott Naples

We hebben een aantal aanbieders voor Fairfield Inn & Suites by Marriott Naples voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Fairfield Inn & Suites by Marriott Naples in het Nederlands

Tophotel met supergrote familiekamers

marissavugts
30-8-2010

Hier hebben we 2 nachten overnacht en kregen een supergrote kamer met een aparte slaapkamer met 2 2-persoons bedden en een grote living met een sofabank. Het was ook geen probleem een extra bed te plaatsen. Ligging is prima, vlakbij downtown Naples en genoeg winkels in de buurt. Leuk zwembad en erg goed uitgebreid ontbijt, gratis internet. We zijn erg leuk geholpen en te woord gestaan. Wij gaan hier zeker weer terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jul 13 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Gratis wifiOp de kamer

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras
  • Overige servicesKluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fairfield Inn & Suites by Marriott Naples in Naples, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fairfield Inn & Suites by Marriott Naples zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Fairfield Inn & Suites by Marriott Naples