Hotel Cove Inn

Tonen op kaart

7 reviews over Hotel Cove Inn

• 8Anoniem18-06-2011

Aanrader

In vergelijking me andere hotels die wij hebben gezien in Naples, is dit een verademing; rustig gelegen aan de haven. Op loopafstand van het strand (als je het niet erg vindt om een stukje te lopen) en redelijk dicht bij gezellige, mooie, goede restaurantjes. Goede service, erg vriendelijke ontvangst, prima kamer met prima bedden en vermakelijk ontbijt op de benedenetage van het restaurant. Verwacht geen mooi restaurant, maar het eten is prima en het personeel zeer kundig en snel. In dit hotel kun je met korting verblijven met coupons uit coupon-boekjes/magazines die op veel plaatsen te verkrijgen zijn.

Gereisd met partner in juni 2011

• 8Gerard14-04-2011

Cottage stijl met mooi uitzicht

Naples is de plaats waar de oude jetset van Amerika zijn toevlucht heeft gezocht. Het hotel doet tevens dienst als een soort jachthaven voor gepensioneerden met een passie voor varen. Je ziet er dan ook prachtige boten liggen! De kamers zijn ruim met een houten vloer. De badkamer is netjes en voorzien van douche en bad. Om de hoek van onze kamer was een washok waar je voor een paar dollar je was kon doen en ook weer drogen. Binnen anderhalf uur waren je kleren weer schoon en droog. Het restaurant stond aangeprezen als het beste ontbijt van de streek. Opvallend was dat de gemiddelde leeftijd door onze aanwezigheid sterk naar beneden werd bijgesteld. (van 110 naar 90!). Altijd pannenkoeken voor het ontbijt. Hier waren het wel goede!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 8Monique05-09-2010

Heerlijke locatie

appartementen zijn van verschillende eigenaren die worden verhuurd via de receptie. Dus ze zijn allemaal anders. We zijn hier al een paar keer geweest in mei voor 75 dollar, prima prijs. Balkon met havenzicht. Sommige kamers zijn gedateerd maar wel netjes. Vlakbij zit een heel leuk klein restaurantje aan het water het is er wel altijd heel erg druk. 5 minuten rijden met de auto en je bent bij het strand (wel parkeermeter).

Gereisd met partner in januari 2010

• 8Ronald02-08-2009

Mooi gelegen, maar redelijk hotel

Dit hotel ligt aan een haven waar de mooiste boten liggen van de gepensioneerde Amerikanen die hier hun laatste jaren doorbrengen. De kamers zijn niet al te groot. De badkamer is echter extreem klein. Wel schone kamers met redelijke bedden. De service is niet al te best. Ontbijten kan in een "hokje" wat als café moet doorgaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 8Maria07-06-2009

ideaal

vooral een kamer aan de kant van de haven is heavens. Op loopafstand(20 min.) van het centrum. Vergeet ook niet af en toe beneden te ontbijten. Heerlijke eieren, sunny top, met bacon, mmm

Gereisd met partner in november 2008

• 8Ellen Jansen26-09-2008

Prima voor 1 nachtje

Hebben hier 1 nachtje geslapen, op doorreis. Prima slaapplek, alles schoon. Wel een eindje van het centrum van Naples af.

Gereisd met partner in september 2008

0 tips over Hotel Cove Inn

0 vragen over Hotel Cove Inn

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBuitenzwembad, Poolbar, Verwarmd

• Gratis wifiOp de kamer