Hotel Cove Inn

6 reviews over Hotel Cove Inn in het Nederlands

Aanrader

Anoniem
18-6-2011

In vergelijking me andere hotels die wij hebben gezien in Naples, is dit een verademing; rustig gelegen aan de haven. Op loopafstand van het strand (als je het niet erg vindt om een stukje te lopen) en redelijk dicht bij gezellige, mooie, goede restaurantjes.

Goede service, erg vriendelijke ontvangst, prima kamer met prima bedden en vermakelijk ontbijt op de benedenetage van het restaurant. Verwacht geen mooi restaurant, maar het eten is prima en het personeel zeer kundig en snel.

In dit hotel kun je met korting verblijven met coupons uit coupon-boekjes/magazines die op veel plaatsen te verkrijgen zijn.

Cottage stijl met mooi uitzicht

Gerard
14-4-2011

Naples is de plaats waar de oude jetset van Amerika zijn toevlucht heeft gezocht. Het hotel doet tevens dienst als een soort jachthaven voor gepensioneerden met een passie voor varen. Je ziet er dan ook prachtige boten liggen! De kamers zijn ruim met een houten vloer. De badkamer is netjes en voorzien van douche en bad. Om de hoek van onze kamer was een washok waar je voor een paar dollar je was kon doen en ook weer drogen. Binnen anderhalf uur waren je kleren weer schoon en droog. Het restaurant stond aangeprezen als het beste ontbijt van de streek. Opvallend was dat de gemiddelde leeftijd door onze aanwezigheid sterk naar beneden werd bijgesteld. (van 110 naar 90!). Altijd pannenkoeken voor het ontbijt. Hier waren het wel goede!

Heerlijke locatie

Monique
5-9-2010

appartementen zijn van verschillende eigenaren die worden verhuurd via de receptie. Dus ze zijn allemaal anders. We zijn hier al een paar keer geweest in mei voor 75 dollar, prima prijs.

Balkon met havenzicht. Sommige kamers zijn gedateerd maar wel netjes. Vlakbij zit een heel leuk klein restaurantje aan het water het is er wel altijd heel erg druk.

5 minuten rijden met de auto en je bent bij het strand (wel parkeermeter).

We hebben een aantal aanbieders voor Cove Inn voor je op een rij gezet:

Mooi gelegen, maar redelijk hotel

Ronald
    2-8-2009

Dit hotel ligt aan een haven waar de mooiste boten liggen van de gepensioneerde Amerikanen die hier hun laatste jaren doorbrengen. De kamers zijn niet al te groot. De badkamer is echter extreem klein. Wel schone kamers met redelijke bedden. De service is niet al te best. Ontbijten kan in een "hokje" wat als café moet doorgaan.

ideaal

Maria
    7-6-2009

vooral een kamer aan de kant van de haven is heavens.

Op loopafstand(20 min.) van het centrum.

Vergeet ook niet af en toe beneden te ontbijten.

Heerlijke eieren, sunny top, met bacon, mmm

Prima voor 1 nachtje

Ellen Jansen
    26-9-2008

Hebben hier 1 nachtje geslapen, op doorreis. Prima slaapplek, alles schoon. Wel een eindje van het centrum van Naples af.

We hebben een aantal aanbieders voor Cove Inn voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cove Inn in Naples, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cove Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cove Inn scoort een 8 uit 10 op basis van 7 reviews.