Hotel Best Western Naples Plaza

Hotel Best Western Naples Plaza

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Naples Plaza voor je op een rij gezet:

Laatste review

fijn hotel

Cremers Erna,
17-4-2017

Wij waren hier op doorreis naar Miami. Hotel is luchtig met mooie grote kamers. Een fijne badkamer met voldoende handdoeken. Grote comfortabele bedden.

De kamers hebben koffiezet mogelijkheden.

Kenmerken
Airco
Parkeren mogelijk

11 reviews over Hotel Best Western Naples Plaza in het Nederlands

fijn hotel

Cremers Erna,
17-4-2017

De kamers hebben koffiezet mogelijkheden.

Zeer goed hotel

haneca
31-12-2013

Verbleven 3 nachten. Alles ok. Kamers met balkon, frigo, microgolf, koffieapparaat. Goed ontbijt. Wordt constant bijgevuld en schoon gemaakt. Groot verwarmd zwembad.

Net hotel vlak bij snelweg

Laura
4-9-2012

We zijn hier 1 nacht geweest. Net hotel met ruime kamers vlak bij de snelweg gelegen. Er is een groot Zwembad aanwezig. Ruime keus in ontbijt aangeboden.

Net hotel, grote schone kamers

Rrianne
25-6-2012

Schoon en net motel. Met een zwembad en een hot tub. Kamer was ruim en schoon, evenals badkamer.

mooi net hotel ,waar voor je geld

jomamo
13-3-2011

Zeer netjes hotel met goede kamers ,met koelkast magnetron en koffie apparaat.Gratis internet,Ligt dicht bij de snelweg,zonder last van het lawaai van in de kamer(voorzijde hotel het rustigst)

Fijn verwarmd zwembad en een apart bubbelbad (35 graden)Goed ontbijt, restaurants en winkels dichtbij.Voor strand wel een auto nodig maar dat is voor alles in de VS.

Zeer goed hotel

wilma
31-10-2009

Mooi hotel met ruime schone kamers en balkon aan zwembadzijde. Lekker ontbijt (op zijn amerikaans) bij de meeste hotels is er geen ontbijt. Fijn dat je 's-morgens niet eerst op pad moet om te gaan ontbijten. Zwembad met whirlpool erbij.

Gratis internet.

Wij hebben een boekje met kortingscouponnen gebruikt om hier te overnachten dit scheelt erg veel. Uiteindelijk zijn we hier 3 nachten gebleven.

Echte aanrader. Leuk om van hieruit Naples te gaan bekijken en naar het strand van Naples. Erg mooi strand en heerlijk rustig.

perfect

Paula
22-3-2009

Mooi hotel met ruime kamers, prima ontbijt met van alles. Allemaal rondom het zwembad gebouwd. Loopafstand een grote Mall. En de schuifdeuren van de kamer komen op het zwembad uit en er is nog een midgetgolf baan.

2008

Het hotel ligt direct naast de uitrit van de snelweg.Naast het hotel liggen Ihop en Burgerking en verder langs de weg div winkels.Het continental onbijt is goed geregeld en een ruime keuze.Het is alleen ver van het centrum,maar als doortrek hotel is het uitstekend,goed onderhouden en zeer schoon.Wij waren er 31/10-2007 en 1/11-2007.

Uiterst voordelig als men er tot voor Kerstmis boekt. Grote kamers met ijskast en micro maar kleine badkamer. Heel mooi trropische tuin waarop ons terras zicht had. Gratis toegang tot internet op twee computers aan receptie. Toegang langs twee kanten. Supermarkt en restaurants tevoet bereikbaar. Wij verbleven daar nu drie maal (in december)

2007

hotel is gelegen aan route 41, daar het tussen

kerst en april hoogseizoen is was er alleen nog maar een suite te huur, andere hotels waren al

vol. Hotel heeft 2 zwembaden en jacuzzi's, prima.

Kamer was ook prima met tv van bioscoop formaat

maar daar was de kamerprijs ook naar.

Ontbijt is continatal breakfast. Verder was alles

prima.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Naples Plaza in Naples, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Naples Plaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.