Hotel Best Western Naples Inn & Suites

Hotel Best Western Naples Inn & Suites
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Naples Inn & Suites voor je op een rij gezet:

13 reviews over Hotel Best Western Naples Inn & Suites in het Nederlands

Prima hotel

heer MEYSSEN STEFAN
22-11-2014

Appartement met 1 slaapkamerr uitstekend. Te weinig plaatsen aan het zwembad coor het ontbijt

Goed hotel met nette familiekamers

Marc
24-8-2014

Net hotel. De familiekamer is goed ingericht (wel vrij klein).

Het hotel beschikt over 2 leuke zwembaden.

Het ontbijt is echter minder.

Verrassend goed!

astridswank
7-4-2014

Ideale ligging tov strand, winkels en restaurantjes. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers zijn wat gedateerd, maar je krijgt veel kamer/suite, voor je geld; ruim, schoon, zalig bed en als je avondje een dvd wil kijken kan dat ook. DVD speler aanwezig, Dvd's kun je bij de receptie halen, enorm veel keus.

Door de openslaande deuren van de suite loop je zo naar het zwembad. Ideaal complex om even een dagje bij te komen of een tripje te maken.

Er ligt een kerk naast het complex, daar heb je absoluut geen last van.

tropische tuin

mevrouw Schepers
3-11-2013

Het is een motel met goede prijs-kwaliteit. De deurramen kijken uit op een tropische tuin met daarin een zwembad. Overdag is er niet veel volk dus heeft men de indruk dat je aan een privé-zwembad ligt. Het personeel is zeer vriendelijk en gedienstig. Wij hadden een waterlek in onze kamer en hebben gratis een upgrade gekregen naar een mini-suite. Enige negatieve punt is het ontbijt dat niet meer zo goed georganiseerd is en men spreekt van een 'deluxe' continental breakfast maar daar is niet veel van te zien. Weinig keuze, zeker als je voor een langere periode blijft.

Tropische plek

sophie404
4-7-2013

Vanaf de weg ziet het hotel er eerder uit als een weg motel, maar niets is minder waar. Wij hadden voor zo'n 50 dollar per nacht (voor vier personen, inclusief ontbijt) betaald en kregen daarvoor meer dan verwacht. Het hotel heeft een tropische uitstraling door de vele palmbomen en de twee zwembaden. De kamer was netjes, niet groot maar prima te doen en had een balkon met uitzicht op een van de zwembaden. Er zijn fietsen waar je voor een uur gratis gebruik van mag maken. De mall en het strand zijn binnen tien minuten met de auto te bereiken. Uiteindelijk drie nachten gebleven. Al met al een hotel waar we zeker terugkeren als we weer in de buurt zijn.

Geweldig Hotel

Tinie
13-6-2013

Vlakbij een Mal en Wallmarkt, schone en mooie kamers.

Uitzicht op zwembad.

Ruime kamers, prima hotel

Janneke
12-1-2013

Wij hadden een suite geboekt. Lekker ruim met computer en twee tv's. Badkamer en een beetje aparte "keuken". Magnetron en koelkast. Wij waren hier maar twee nachten tijdens onze rondreis. Er zijn twee zwembaden en jacuzzi. Onze kamer keek uit op het zwembad. Ideaal met kinderen. Ontbijt was bij het zwembad. Erg basic maar je kon wel zelf wafels bakken. We hebben ook nog gegolfd. Nou ja, leek meer midgetgolf. Voor kleine kinderen wel leuk. Voor het strand pakten we de auto omdat we ook naar het centrum wilden. Het centrum is luxe. Leuk om daar wat rond te lopen. Eten bij cheesecake factory op loopafstand is prima. Kan wel dat je even moet wachten voordat er plek is. Prima rustige plek.

verrassend mooi hotel

LIEDJE
2-12-2011

Heel mooie kamer, groot, schoon, internet op de kamer, apart relax gedeelte op de kamer. Mooie badkamer. Echt een aanrader!!!

Prima tussenstop

njeroense
10-7-2011

Wij zijn hier in het voorjaar 2 nachten geweest. Ruime kamer (suite). Simpel ontbijt. Op loopafstand van een "mall" met restaurant "the cheesecake factory" heerlijk gegeten. Hiervandaan naar de Everglades gegaan. In totaal bijna 3 weken van alles in Florida bezocht, dit was een te gekke reis!

Leuk hotel met een mooie tuin

Leandra1975
13-6-2011

In het rustige maar gezellige Naples ligt dit hotel. Er is een mooie tuin aanwezig met daarin twee zwembaden en een jacuzzi. Ontbijt is iedere ochtend buiten bij het zwembad, assortiment is simpel maar ok. Het personeel van de receptie is zeer vriendelijk, enkele personen kwamen uit Europa en hadden oog voor service.

Parkeren is gratis en er is gratis wifi aanwezig in de kamers (code via receptie verkrijgbaar). Gratis clubs en ballen af te halen bij de receptie voor de mini golf.

Kamers hebben allemaal uitzicht op de tuin en het zwembad. Voldoende lig- en zitmogelijkheden. De kamers hebben een nieuwe LCD tv met voldoende programma`s. Er is een koelkast op de kamer. De kamerinrichting is verder ok, maar niet supermodern. Wij hadden een kamer geboekt rechtstreeks via TO voor 64 USD ex tax en dat vonden wij een goede prijs. Zou hier graag nog eens terugkomen. Naples vonden wij leuk, strand is nabij (ca 25 minuten lopen). Ook is er een grote mall aan de overkant van de straat

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Naples Inn & Suites in Naples, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Naples Inn & Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Naples Inn & Suites scoort een 8.55 uit 10 op basis van 13 reviews.