Hotel Bayfront Inn

HotelWeer vandaag34°25°

We hebben een aantal aanbieders voor Bayfront Inn voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Bayfront Inn in het Nederlands

kamers okay voor de rest is een alternatief

Ton Boerma
23-3-2009

voor een plaats als Naples waarschijnlijk een goede keuze wat prijs kwaliteit betreft.

Andere hotels zijn veel duurder

Ligt op loopafspand van het gezellige centrum, waar u ook kunt ontbijten en dineren, want dit hotel is voor de overnachting dus de kamers zijn goed maar de overige services zijn matig.

Wij hadden een bay view dubble bed room.

Overigens heeft de directe omgeving ook terrasjes en goede restaurants

2008

Aan de buitenkant ziet dit hotel er niet indrukwekkend uit en het ligt aan een drukke weg. We kregen op verzoek echter een rustige kamer met zicht op de haven en dat was prima. Zwembad is okay maar niet groot, het terras daarentegen is mooi en ruim. Ontbijt was redelijk goed maar in het weekend 2x zo duur als anders. Wij hebben 2 kamers genomen omdat 1 te klein was met 2 kinderen van 13 en 17.

2007

Mooi gelegen aan jachthaven en Bayfront (leuke restaurants), vlakbij centrum van Naples. Mooie kamers in koloniale stijl. Ontbijt is matig. Niet goedkoop.

We hebben een aantal aanbieders voor Bayfront Inn voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bayfront Inn in Naples, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bayfront Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.