Hotel Wyndham Miami Airport

Hotel Wyndham Miami Airport

8.1Fantastisch

Verenigde Staten van Amerika, Florida, Miami

Op vakantie geweest naar Wyndham Miami Airport?

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Wyndham Miami Airport voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Wyndham Miami Airport

• 9danielle30-03-2010

Perfecte ligging airport

Dit hotel ligt op 2 min rijden (met de gratis shuttle) van de luchthaven, zeer aan te raden als je een vroege vlucht hebt. Met de auto is het ongeveer 20 minuten rijden naar Miami Beach en het centrum. Het hotel heeft een mooi terras met zwembad en uitzicht op de prachtige golfbaan. De kamers zijn modern, netjes en luxe met een heerlijk boxspring bed. Bij ons was het ontbijfbuffet gratis, erg uitgebreid. De keuze bij roomservice is beperkt en er zijn geen eetgelegenheden in de buurt van het hotel, wel iets om rekening mee te houden.

Als je maar 1 of 2 dagen in Miami bent, is dit hotel een goed alternatief, je betaald een stuk minder dan in het centrum en krijgt veel meer luxe.

Gereisd met partner in maart 2010

• 9Yvonne23-01-2010

amerikaans luxe!

Door een gemiste aansluiting 1 nacht verbleven. De kamers zijn super luxe! Klein zwembad aanwezig en je kijkt op de golfbaan. Het bed was hoog een groot en mooie badkamer! 30 miunten met de taxi vanaf South Beach. Gratis shuttle van en naar het vliegveld

Gereisd met vrienden in mei 2008

• 7Olaf05-03-2009

Hotel op het vliegveld

In februari hier 2 nachten gelogeerd. Via internet voor $ 79 per nacht een kamer geboekt. Was prima, netjes, service was snel en goed. Ontbijtbuffet was verzorgd en uitgebreid. Zwembad was prima. Het hotel ligt op het vliegveld, toegang was lastig te vinden. Er is een extra toeslag voor parkeren. De afstand naar South Beach is 20 minuten per auto. Ik zou dit hotel aanraden als je 1 nacht in Miami bent en geen zin hebt om ver te reizen bij aankomst of vertrek. In de nabijheid van het hotel liggen verder geen faciliteiten.

Gereisd met partner in maart 2009

Hotel Wyndham Miami Airport info