Hotel Red Roof Inn Miami Airport **

Hotel Red Roof Inn Miami Airport **

Hotel Red Roof Inn Miami Airport
Hotel Red Roof Inn Miami Airport
5,8

We hebben een aantal aanbieders voor Red Roof Inn Miami Airport voor je op een rij gezet:

18 reviews over Hotel Red Roof Inn Miami Airport in het Nederlands

smerig hotel

familie P, 16-9-2017

Ga niet ! Zo een smerig hotel. We vonden de haren over in de kamer. Er zat in het bad een hele zwarte rand. Op de witte lakens zaten bloed spetters. Ontbijt kun je geen ontbijt noemen alles verpakt in plastic. Onguur hotel

Aardig hotel

Jop M, 24-1-2015

Aardig hotel als je 's avonds laat in Miami aankomt. Als je op de dag aankomt kun je beter een hotel zoeken in Miami zelf. Miami Beach is circa 20 minuten rijden.

Ontbijt ? Herrie !

mevrouw Renes, 6-1-2015

Recht onder de aan en afvliegroute van Miami airport, kamers zijn uitstekend geïsoleerd ; je hoort geen enkel vliegtuiggeluid. Aan het zwembad of op het terras is het om de 5 minuten een lawaai van jewelste vanwege laagvliegende vliegtuigen.

Het "ontbijt" was het slechtste wat we ooit ervaren hebben !

Nooit meer.kamers stinken

E.Pot, 8-11-2011

Ons bed was al reeds beslapen geweest.zwarte haren en vlekken

Goed hotel na aankomst op het vliegveld

Ger, 20-7-2011

De Red Roof Inn ligt vlakbij het vliegveld, wat ook wel te merken is door de laag overvliegende vliegtuigen. Binnen een kwartier ben je in Miami downtown.

Eenvoudig en net hotel.

Wij waren hier eerder en zouden het weer kiezen voor onze eerste overnachting.

prima hotel voor een eerste overnachting

maria, 5-2-2011

prima hotel na aankomst voor een overnachting . Er is een shuttle bus vanaf de luchthaven en een shuttle bus naar de haven.

Kamers prima, goede bedden. Ontbijt stelt niks voor maar er is lekkere koffie.

Personeel wat onpersoonlijk.

Centrale ligging tov het vliegveld

a-mulder, 11-12-2010

Dichtbij het vliegveld, de kamer was schoon. De gang er naar toe niet. Voor 1 nacht prima, maar je moet hier niet langer zitten. Ontbijt zeer karig, bagel in plastic en een automaat waar je je drinken uit moet halen.

Handig hotel

Corné, 23-8-2010

Handig hotel als je op doorreis bent. Niet meer dan dat! Ontbijt is waardeloos.

Hotel dicht bij het vliegveld

Arno, 21-8-2010

Hotel ligt op de ideale afstand van het vliegveld om de eerste ervaring op te doen met je huurauto na zo'n lange vlucht. Kamer was schoon, er is een zwembad en men krijgt een eenvoudig ontbijt. Zeker voor Miami is het een goed goedkoop zeker 3 Europese sterren waard.

De receptionist was zeer vriendelijk hij leende me zelfs zijn telefoon voor een telefoontje naar Orlando.

Wij waren hier maar een nacht dus veel meer kan ik niet over het hotel zeggen.

Prima Hotel

Karin & Lennart, 3-8-2010

Na 2 binnenlandse vluchten hebben wij hier een nacht gelogeerd alvorens aan onze rondreis Florida te beginnen. De dame achter de balie is bijzonder vriendelijk en heeft voor ons direct gekeken of er een upgrade van de kamer mogelijk was. Met als gevolg dat wij een zeer ruime kamer kregen met een heerlijk bed. De badkamer is niets bijzonders maar voldoet aan alle wensen. Van de vliegtuigen heb je geen enkele last, de kamers zijn goed geisoleerd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Red Roof Inn Miami Airport in Miami, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Red Roof Inn Miami Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Red Roof Inn Miami Airport scoort een 5.79 uit 10 op basis van 25 reviews.