Hotel Miccosukee Resort & Gaming

Hotel Miccosukee Resort & Gaming

7.1Goed

Verenigde Staten van Amerika, Florida, Miami

Op vakantie geweest naar Miccosukee Resort & Gaming?

7.1Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Miccosukee Resort & Gaming voor je op een rij gezet:

• Sauna

7 reviews over Hotel Miccosukee Resort & Gaming

• 7jikke roos01-05-2014

prima hotel

Ligging van het hotel is goed, namelijk aan het begin van de Everglades. Naast een tankstation op de hoek, is er verder niets. Het hotel bezit een groot casino.

Gereisd met jonge kinderen in december 2013

• 6Sanne9116-07-2013

Nooit meer!

Bij binnenkomst lang moeten wachten omdat de receptionistes te druk met elkaar in gesprek waren. Toen ze eenmaal klaar waren werden we ingecheckt.

Kamer was erg oud en stonk muf. s'nachts veel lawaai op de gangen.

Enige pluspunt aan dit hotel is dat je midden in de Everglades bent.

Gereisd met partner in juni 2013

• 5Hanneke31-08-2010

Meer een casino met slaapmogelijkheid

Het was zoeken naar de receptie tussen alle fruitautomaten. We sliepen (gelukkig maar!)1 nacht in dit hotel om de volgende ochtend vroeg in de Everglades te zijn. De kamer was op de 7de verdieping, het stonk er heel erg (waarschijnlijk de kwam de lucht van de nieuwe meubels) maar er was geen balkon en zelfs het raam kon niet open. (zeker onverstandig voor mensen met gokschulden) Er was geen koelkastje. Als je van gokken houdt kun je je lol op maar wij waren alleen maar met verbazing naar de bezoekers aan het kijken. Zwembad alleen binnen en erg klein. 's Avonds en 's morgens buffet gedaan. Was lekker voordelig en er was niets anders in de omgeving. Eten was niet echt denderend, maar het voordeel is dat je dan gewoon wat anders kan pakken. 1 nacht MEER dan genoeg!

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8Armand29-11-2009

Mooi hotel voor doorreis

Een bijzonder hotel dat gecombineerd is met een casino. Bij binnenkomst vind je op de begane grond een groot casino. Verder is er ook de receptie van het hotel gelegen. Het personeel is erg vriendelijk. Verder heb ik geen gebruik gemaakt van het casino.

De kamers zijn prima in orde, ruim en erg netjes. Alle voorzieningen zijn aanwezig en het geheel ziet er verzorgd uit.

Het eten is goed. Er zijn twee restaurants. In een van de restaurants is een buffet met een uitgebreide keuze. Geen fastfood maar gewoon echt lekker eten. Verder is er een lunch gelegenheid.

De ligging is niet ideaal. Het hotel ligt aan de rand van miami en het is daarom een behoorlijk eind rijden tot de hot spots van miami. Het hotel is vooral geschikt tijdens een rondreis waarbij je 1 nacht in het hotel verblijft om de volgende dag vroeg in de everglades te zijn.

Ondanks dat alle voorzieningen in het hotel aanwezig zijn (casino, restaurants, winkeltje, zwembad) is dit meer een hotel voor een doorreis.

Alleen gereisd in augustus 2009

• 8Anouk Schouten07-04-2009

Een hotel voor 1 nacht;langer niet!

Dit hotel is een waar gokparadijs. Pfff bij binnenkomst wordt je helemaal gek van het gepiep en het overige lawaai van de gokhal waar je in staat. Aan de zijkant is een bali gemaakt wat de receptie van het resort moet voorstellen. Gelukkig kwamen we aan het eind van de middag aan en hoefden we nog maar een avond en een nacht te blijven in dit hotel. Kamers zijn wel netjes en ruim. Het eten in buffetvorm is erg goed. Maar een echte aanrader is dit hotel niet. Meer een doorreis hotel dan een hotel om een paar nachten te verblijven.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2006

• 9Ramona10-09-2008

grappig om te zien

Een leuk hotel wat net een casino lijkt. Een grote gokhal en bingohal zijn er, grappig om te zien. Je kunt gratis frisdrank pakken. De kamers waren goed en daar kon je koffie/thee gebruiken. Het buffet wat we daar gebruikt hebben was ook lekker. Voor weinig, veel gegeten. Het ligt wel helemaal afgelegen, dus je moet met de auto er naar toe.

Gereisd met partner in september 2008

• 7John26-12-2006

We hebben 1 nacht in dit hotel geslapen omdat onze vlucht vertraging had. Dit is een hotel puur gericht op het gokken. De bereikbaarheid is slecht, je moet met auto of taxi hierheen, het ligt ook buiten Miami. Service is niet verkeerd, mooie kamers die zuiver zijn.

Gereisd in december 2006

Hotel Miccosukee Resort & Gaming info