Hotel Best Western South Miami

KinderhotelWeer vandaag29°25°

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western South Miami voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Best Western South Miami in het Nederlands

Familie

2008

Was een goed hotel

L
30-1-2008

Was een goed hotel. Uitgaansgebied is een blok er vandaan. Parkeren was een ramp. Maar verder was het zo een mooie ligging. Je loopt zo naar het strand.

2005

leuk hotel 3 torens klein zwembad

kamers schoon

wel gehorig middenin het uitgaanscentrum

helaas geen eigen parkeergelegenheid

wel een parkeergarage vlakbij het hotel maar die is als je er op zaterdagavond om 23.30 arriveert gewoon vol

eenvoudig ontbijt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western South Miami in Miami, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western South Miami zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.