Hotel Best Miami

5.3Matig

Verenigde Staten van Amerika, Florida, Miami

Op vakantie geweest naar Best Miami?

5.3Matig

6 reviews over Hotel Best Miami

• 7Linda17-06-2015

Prima hotel

Het is een prima hotel, het is er schoon en heeft een vriendelijke receptie. Het zwembad was schoon en eigenlijk geen klachten over. Als nederlander daar ben je wel een vreemdeling in het hotel want het zit bomvol met spanjaarden. Bij het ontbijt ( tussen 7 en 9) stond er een spaanse vrouw achter de balie die overdreven aardig deed tegen iedereen die er spaans uitzag. Wij hollanders konden nog niet eens om een koffie vragen of we kregen al vuile blik en een chagerijnig antwoord toe. Om tien voor 9 werd ineens onze tafel afgeruimd omdat het ontbijt 'gesloten' zou zijn. Iedere andere spanjaard liet ze zitten tot half 10 en ons veegde ze gelijk van tafel!!.

Gereisd met partner in mei 2015

• 3werner30-01-2011

zijn geld niet ward

hebben hier gelogeerd met onze 2 kinderen , het is zeker geen aanrader ( de naam zegt het al ' the best kept secret in town ' . de kamers zijn vies het eten trekt op niks . wil je iets meer moet je hier nog voor betalen ook. mangment + personeel is heel onpersoonlijk. de airco maakt veel te veel lawaai . lagen trouwens met onze kamer naast de vending machine . dat wil je zeker om 3 hr s'morgens niet horen.

aan allen denk goed na als je hier dan toch naar toe wil. groetjes

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 6Noah24-07-2009

dit nooit meer

door de bedden had ik spier pijn gekregen en het ontbijt was heel slecht: plastic bordjes,1 soort jam,geen ander beleg...en aleen maar sneetjes brood!!!! en het water in het zwembad was best wel vies. Shuttle service was wel top.Brachy ons gratis naar vliegveld.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 5Rita16-07-2009

Vergane glorie

Je kan misschien niet teveel verwachten voor € 65,00 per nacht met z'n tweetjes, maar dit hotel is echt aan een opknapbeurt toe. Ontbijt was schandalig een jammetje en wat sneetjes brood en koffie voor de rest helemaal niks. Airco werkte goed in de kamers en bedden waren niet slecht, voor de rest een ouwe bende!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 7Monica15-06-2009

Voor herhaling vatbaar

Geboekt via hotwire voor $ 34,00 excl. tax per nacht per kamer, mooi hotel met zwembad. De kamers zijn wel erg gehorig en het meubilair is erg achterhaald. Op steenworp afstand van het hotel ligt een klein winkelcentrum met bowlingbaan en nog een paar winkelstraten. Parkeren kan je in de garage van het hotel voor $7,50 per dag en parkeer je op de verdieping van je kamer.

Gereisd met vrienden in juni 2009

Hotel Best Miami info