Hotel Villa Italia South Beach

Kleine hotelsWeer vandaag23°20°

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Italia South Beach voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Villa Italia South Beach in het Nederlands

Rustig hotel

Petra,
1-3-2017

Kleinschalig hotel, iets gedateerde kamer, wij hadden de Villa.

Vriendelijk ontvangst we waren veel te vroeg maar hoefde niet op een kamer te wachten en kregen een upgrade naar deVilla. Je moet buitenom, maar krijgt een heel huis, beneden woonkamer, eetkamer keuken, badkamer mer toilet. Trap naar boven daar 2 slaapkamers en een badkamer. Voor de villa een privé terras met stoelen, tafel en bankje waar je buiten kan zitten. Airco aanwezig in de hele villa. Het regende toen wij waren aangekomen en niet een beetje ook de dame van de receptie kwam 2 paraplu's brengen, super service. Ontbijt bij de kamer inbegrepen, prima verzorgd, je kan heerlijk op de patio ontbijten.Bushalte vlak voor hotel en voor 25 dollarcent kan je met de local bus. Super goedkoop. Een paar haltes en je bent bij Lincoln rd Mall.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Italia South Beach in Miami Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Italia South Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.