Hotel Victor ****

We hebben een aantal aanbieders voor Victor voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Victor in het Nederlands

Super

John_Doe_BE, 23-6-2011

Prachtig hotel gelegen miden in het ArtDeco District. Mooie trendy kamers en publieke ruimten. Vriedelijke bediening. Héél lekker ontbijt. Perfect voor mensen zonder kinderen.

hip hotel, super locatie

paul, 7-2-2010

Ligging kan niet beter. Veel hippe mensen. Erg goede service(de portier opent steeds de voordeur voor je)Lekkere chillen bij het zwembad met fijne bedden en perfecte lunchgerechten

Mijn persoonlijke favoriet in Miami

Cindy, 13-8-2009

Mijn persoonlijke favoriet. Dit hotel ligt direct aan Ocean Drive. Mooie luxe kamers die van alle gemakken zijn voorzien. Het hotel heeft een eigen spa met o.a. een fitness, sauna en hammam. Het hotel heeft ook een klein buitenbad met ligbedden.

Als je de boulevard oversteekt sta je op het strand.

Restaurant Vix is “the place to be” op Ocean Drive. Zeer lekker eten en geweldige service. De obers lijken zo uit een film gestapt!

We hebben een aantal aanbieders voor Victor voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Victor in Miami Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Victor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Victor scoort een 7.71 uit 10 op basis van 7 reviews.