Hotel The Shore Club South Beach

6,8

We hebben een aantal aanbieders voor The Shore Club South Beach voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel The Shore Club South Beach in het Nederlands

strak modern hotel aan het strand

Roel
27-12-2009

algemene indruk van het hotel is goed, wij zijn er 4 dagen verbleven, kamers zijn modern en strak ingericht en schoon uitzicht op zee, (onbetaalbaar dus) eten hebben wij niet gedaan in het hotel, aangezien er 1000de restaurantjes en andere eettentjes in de buurt zijn.

zwembad is mooi, tuin met allemaal lounge banken en zit hoekjes, er zijn wel feesten in het hotel, (tot in de nacht) maar voor een jong paar is het prima, en kun je mee doen.

de website van het hotel ziet er prachtig uit. maar bij aankomst viel het hotel zwaar tegen. De kamers waren super klein en leek wel zo uit de ikea te komen.Er hing geen sfeer in het hotel. het zwembad zag er niet uit. en voor 400 dollar per nacht verwacht je er meer van. Na 2 dagen verhuisd naar het sjieke loews hotel.

enige pluspunt restaurant NOBU is supertop.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Shore Club South Beach in Miami Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Shore Club South Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Shore Club South Beach scoort een 6.79 uit 10 op basis van 14 reviews.