Hotel The Raleigh

5 reviews over Hotel The Raleigh in het Nederlands

Nooit meer dit hotel

Rolinka van Eck
23-3-2011

Ik ben met mijn partner in augustus 2009 naar dit hotel geweest. Wat is me dit tegen gevallen. Had meer van dit hotel verwacht. De ruimte om te eten is voldoende bij goed weer, anders ben je bijna verplicht om binnen te eten omdat de ruimte niet voldoende is voor alle gasten. Ook komen er wel regelmatig mensen om te vergaderen en eten dan ook buiten terwijl ze vergaderen. Ze doen daar maar wat qua fooien. Elke keer als je iets bestelde moest je een fooi erbij doen en hun bepaalde hoeveel dat was. Als hun vonden dat ze prima service hadden geleverd werd de fooi verhoogd. Maar wanneer de bestelling niet goed of het duurde te lang dan hoefde je niet te veel fooi te betalen. Er werd een hond uitgelaten bij het zwembad. Het scheelt erg veel als je nog gast bent en met je creditcard betaald of dat je uitgecheckt hebt en contant betaald. Het scheelt je de helft van het bedrag van je bestelling.

luxe hotel

giorgio
25-1-2010

heerlijk hotel, goede service, lekker zwembad, goed eten enzenz

Heerlijk decacent genieten

BArbara Veldhuizen
16-7-2009

Na een rondreis van 2 weken door Florida hebben we nog een week kunnen genieten in dit heerlijke hotel! Een geweldig Art Deco gebouw, styling tot in de kleinste details! We hadden een zeer ruime kamer voorzien van kingsize bed (echt heel groot) en inloopkast. Bij terugkomst op de kamer aan het einde van de dag, brandde er een kaarsje, sfeerlichtjes aan, verse ochideeen, muziekje aan, flesje Evian! Ik voelde mij echt een prinsesje. Heerlijk genoten aan het zwembad en aan het strand. Vriendelijk personeel. Kortom een super hotel dat ik iedereen kan aanraden. Dit is de eerste keer dat ik een recensie plaats over een hotel, dus dat zegt wel genoeg! Ben trouwens zeer verbaasd dat dit hotel genoteerd staat als 3 sterren.

2008

gezellig hotel met mooi zwembad.

waltens johan
6-9-2008

Vriendelijk personeel,heel goede bediening.Oud hotel uit 1940 maar goed gerenoveerd waar heel wat bekende personen geweest zijn.

Zeer mooi Art Deco hotel

Brigitte en Jan-Gerrit Heijenk
15-6-2008

Zeer mooi Art Deco hotel. De service is uitmuntend. Door de aandacht van al het personeel voel je je direct thuis.

Het hotel heeft een van de mooiste zwembaden ter wereld. De poolattendant kent na een keer je naam en kamernummer. De valetparking (30 USD per dag) is noodzakelijk gezien het parkeerprobleem van dit deel van Miami Beach.

Het hotel is zeker 5 sterren.

PS: Chanel heeft hier op 15 mei haar Cruise collectie geshowd aan de rest van de wereld!!!

GoAmerika

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Raleigh in Miami Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Raleigh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.