Hotel The Palms South Beach

Hotel aan zeeWeer vandaag24°20°
Hotel The Palms South Beach
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor The Palms South Beach voor je op een rij gezet:

Laatste review

Goed hotel!

w,
7-10-2015

Erg leuk hotel, prima locatie, mooie tuin met zwembad en mooi strand. Eten van de bar op het strand erg lekker. Vriendelijk, prima service. 30 min. lopen naar alle restaurants en bars op Ocean Drive. Met de taxi ongeveer 8 minuten en zo'n 10 a 12 dollar.

Een tip: boek geen shuttle service vanaf het vliegveld naar je hotel met Super Shuttle! List en bedrog! Een gewone taxi kost $35 vaste prijs vanaf het vliegveld naar de hotels rondom South Beach. Je kan er met 4 personen in. Super Shuttle vraagt $22 pp enkele reis, heeft lange wachttijden, je moet een taxibusje delen met andere mensen en met een beetje pech moet je eerst 5 hotels langs voordat je bij dat van jou bent. Niet Doen!!! Wij hadden ze via internet gereserveerd omdat we niet beter wisten en uiteindelijk zeiden ze dat we geen reservering hadden (ik had een bevestigingsnummer) en ik had $220 betaald voor 5 personen retour. Ze zijn onbeleefd en onbetrouwbaar!

Kenmerken

7-10-2015

september 2012

Raj
11-10-2012

Goed hotel met een vriendelijke receptie. Kamer viel helaas erg tegen. Qua prijsverhouding erg klein en krap. Hotel ligt vlakbij het strand en heeft een prive uitgang naar het strand.Zwembad is niet supergroot maar ligt intiem in een prachtige tuin. Ontbijt was goed maar helaas elke dag hetzelfde aanbod. Op 5 minuten loopafstand van het hotel is er een grote supermarkt, een Subways en een klein italiaans restaurant. De malls zijn perfect bereikbaar. Aventura mall ligt op 20 minuten rijden en de openlucht mall Lincoln op 30 minuten lopen.

Prachtig plekje op de wereld

Jacqueline Konings
25-8-2010

Na vier dagen New York wilden wij graag een hotel waar we lekker aan het strand/zwembad konden chillen. Dat lukte zeker bij dit hotel. Meer dan voldoende ligbedden bij het zwembad en ook op het strand. Lekkere hangmatten. Leuke zitjes in de tuin met ventilators er boven. Zelfs tv op het toilet.

Luxe kamers met heerlijke bedden. Ontbijtbuffet was echt erg goed. Snacks bij het zwembad ook oké.

Jammer alleen dat ondanks bewakingscamera's en de gesloten deur naar het strand, toch onze tas gerold is bij het zwembad. Portemonnee, zonnebril en telefoon weg. Bewaking gaf aan dat dit zeer zelden voorkwam. Maar toch..let op je spullen.

Uitzicht op strand en oceaan

Iwan en Tecla
19-6-2010

Geboekt in juni, is dan laagseizoen. hoogseizoensprijzen zijn te hoog. goede service, vriendelijk personeel. kamer was bij aankomst nog niet klaar (en geen gratis drankje voor het wachten). Niet dicht bij de winkels, maar busvervoer is goed. Koop een EASY PAS voor usd 28 op downtown bus/metrostation en voor een week rij je door heel Miami. Bussen voor het hotel rijden rechtstreeks naar downtown, airport en Adventure Mall. Op kamerprijs zit extra toeslag van usd 12 voor gebruik internet, standstoel, badhanddoek en dan kwam er totaal nog omzetbelasting van 13% bij. Let dus op bij het boeken.

Hotel the Palms ligt in het noorden van South Beach. Ideaal als je niet in de drukte wil zitten, maar toch in de buurt.

+ punten en tips:

+ mooi hotel, prima zwembad, strand met ligbedden en parasols

+ bushalte dicht in de buurt: met lijn S of 120 kun je voor 2 dollar pp enkele reis naar Lincoln Road, vanaf hier kun je lopen naar bv Ocean Drive, met lijn 150 naar het Noorden kun je voor dezelfde prijs naar Adventura Mall

+ Als je goedkoop wilt ontbijten of lunchen kun je dit halen in een supermarkt een paar honderd meter naar het zuiden (heerlijke croissants met gesmolten kaas!)

+ heerlijke lunch in hotel, lunchkaart was goedkoper als dinerkaart en echt lekker! (salades, burgers, etc.etc)

- kamer was zeer gehorig en er kunnen gasten zijn die gaan stappen en zeer laat terugkomen

- ijsmachine zat naast onze kamer, maakt echt een lawaai!

- niet echt leuke restaurants in de buurt, behalve in het hotel zelf maar deze was vrij prijzig

Mooi hotel

Maartje
19-11-2009

Het is een prachtig hotel en we hebben ook een top tijd gehad. Enige minpuntje vond ik dat ik alles ontzettend duur vond. Bij ons was het ontbijt niet inbegrepen. En een ontbijtje in het hotel was niet goedkoop. Net als drank, valet parking etc. Maar een heerlijk zwembad in een prachtige omgeving en voldoende ligbedden.

Chique hotel aan het begin van south beach

Eddy & Harma
19-9-2009

Hotel Ocean is een heel net luxe hotel, tegen het chique af.

Wij waren er enkele nachten na een autorondreis door Florida, als afsluiter.

Aanvankelijk hadden wij meer een soort "vakantieresort" zoals double tree hotel op key west verwacht maar het neemt niet weg dat het een ontzettend goed, net hotel is met een prima service en dito restaurant. De tuin heeft een eenvoudig doch ruim zwembad, een poolbar waar men heerlijk eten serveert en grenst aan het strand. Achter het hotel loopt de boardwalk. Dit hotel ligt een klein half uurtje lopen van ocean drive.

Het prijskaartje is trouwens niet voor ieders portemonnee, maar je krijgt er wel wat voor terug.

Geweldig

M. Gerrits
8-9-2009

Geweldig hotel, perfect personeel ongekend vriendelijk. Ontbijt, lunch en diner geweldig. Zelfs bediening op strand, gratis gebruik van strandstoelen, parasols, en handdoeken.

WAUW!

bel
25-4-2009

Heerlijk verblijf gehad hier. Mooie kamers, zeeer aardig personeel, mooi zwembad, eigen bedjes van het hotel op het strand!

Alles aanwezig voor een perfecte vakantie.

Om bij ocean drive en lincoln road te komen moet je wel even de taxi/auto pakken.

zeer comfortabel. heerlijk zwembad/strand.

Geert de Vries
14-3-2009

Prima hotel ! klasse bedden, koloniale/art deco lobby (erg fraai), zwembad verwarmd + voldoende ligbedden. Strandtoegang direct vanuit het hotel. Mooi strand/prachtig water. Echt een hotel om een aantal dagen te relaxen/bruin te worden in een relaxte atmosfeer. Ligging : 20 minuten lopen van Ocean Drive, Lincoln Road (voor het nodige "shopwerk"). Lekker rustig met alles dichtbij dus. Aanrader !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Palms South Beach in Miami Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Palms South Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.