Hotel Suites On South Beach

7.5Goed

Verenigde Staten van Amerika, Florida, Miami Beach

Op vakantie geweest naar Suites On South Beach?

7.5Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Suites On South Beach voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Suites On South Beach

• 0U. Gerrits11-06-2012

Top locatie, schoon basic hotel maar zeer gehorig

Hotel ligt parallel aan the place to be: Ocean Drive. Vanuit dit hotel zijn een groot aantal bezienswaardigheden te voet te bereiken, zoals Lincoln Avenue (open air mall), het Holocaust herdenkingsplein, de botanische tuin en natuurlijk Ocean Drive met daarachter South Beach. Helaas hadden wij een suite met zeer dunne wanden op de begane grond en hing er 's avonds en 's nachts heel veel jeugd rond het hotel, die niet schroomden om 3.00 uur 's nachts een ruzie uit te vechten. Hotelpersoneel was weinig behulpzaam. Bij aankomst werd ons niet eens verteld hoe we onze kamer konden vinden. Hotel was verder voldoende schoon en was voorzien van de basisbenodigdheden zoals bed, bad, wastafel, koelkast, airco en tv.

Gereisd met partner in mei 2012

• 8Gino03-06-2012

mooie suites

Hotel ligt aan een zeer drukke straat die parallel loopt met de straat tegen south beach miami.Dus veel volk op straat en snachts veel lawaai.Parkeren kan in de parkeer garage die tov het hotel ligt en kost 20 dollar per 24uur. Je moet goed opletten of je bent er zo voorbij gereden want tis niet echt een breedt hotel.Kamers zijn zeer mooi en groot.Naam suite past hier wel.Op de kamer is het volgende aanwezig : safe, keuken met daarin koelkast maar wel geen vuur om te koken, salon.De mensen naast ons op de kamer kwamen regelmatig snacht terug naar hun kamer om te drinken en de muziek zeer hard te zetten en feestje op de kamer ff verder te zetten.Personeel vant hotel deed er niets aan om het te verminderen dus slechte nachtrust gehad. In de buurt zijn er tal van restaurants,vooral aan south beach waar je lekker kan eten maar waar het wel zeer druk is.

Gereisd met partner in mei 2012

• 7Sandra02-06-2011

Voor herhaling vatbaar

lekker ruim, zeer goede ligging bij strand, uitgaan, winkels!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Hotel Suites On South Beach info