Géén boekingskosten

South Beach Plaza Villas

Verenigde Staten van AmerikaFloridaMiami Beach

We hebben de beste aanbieders voor Hotel South Beach Plaza Villas voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 5 reviews
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 5 reviews
  • 8Waardering

• Airconditioning

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

5 Reviews over South Beach Plaza Villas

• 8M03-06-2013

Perfecte ligging

Hotel ligt 1 straat achter Ocean Drive. De kamers zijn wat oud, maar wel schoon! Er wordt gratis ontbijt in de lobby geserveerd. Niet echt de moeite waard, maar je moet blij zijn dat er ontbijt bij zit. Op de hoek van 14th St / Ocean Drive zit een Italiaans restaurant. Hier moet je zeker een keer gaan eten!

• 8SOE21-10-2012

gunstig gelegen hotel

Wij hadden een kamer geboekt in het South Beach Plaza, maar kregen een appartement in het naast hotel gelegen South Beach Plaza Villa's. Een groot appartement met een volledig ingerichte keuken en eettafel, badkamer, woon/slaapkamer, Geen lift aanwezig. Het ontbijt bestond uit jus 'd orange, bagel, muffin, yochert, fruit en koffie of thee (van ieder 1 stuk per persoon). De ligging is in het Art Deco District. Dicht bij het mooie strand, de Ocean Drive en de Espanola Way.

• 8Henk21-08-2012

art deco hotel vlakbij het strand en Ocean drive

Leuk hotel, nette kamers met Tv wifi en lekkere bedden. Het ontbijt is een beetje beperkt, bagel, sapje en stukje fruit ( 1 per persoon). Wel met het strand ( heel mooi schoon) om de hoek, beach towell services, en verhuur van bedjes en parasols. Pas wel op: parkeren kost ruim 25 euro per dag ( valet). Kan ook goedkoper, maar dan moet je een eindje lopen naar een parkeergarage en hopen dat er een plekje is.

• 8Martine21-04-2012

Perfecte ligging in Miami Beach

In oktober 2011 zijn wij in dit hotel geweest. De ligging is super. Je bent binnen 2 minuten op het strand, lincoln road mall is ook slecht 5 minuten lopen en de bushalte waar de bus vanaf het vliegveld stop is ook op een paar minuutjes lopen. Verder zijn de kamers ruim opgezet en lag het bed lekker (GROOT). Het personeel is vriendelijk en het ontbijt is voor amerikaanse begrippen goed te doen! Wel elke dag hetzelfde...maar wij waren daar meerdere nachten, dus dan heb je het wel een keer gezien! Aanrader dus!

• 8Daisy10-03-2012

Erg goed hotel

Wij zijn hier 1 nacht gebleven en ik vond dit een erg goed hotel, wel adviseer ik om via een websitete boeken dit scheelt aanzienlijk in de kosten! Gratis WIFI op de kamers en ontbijt zit inbegrepen, ontbijt was ook erg goed. Hotel ligt echt super dichtbij het strand wat erg fijn was!

Hotel South Beach Plaza Villas info

• AirconditioningBeschikbaar