Hotel San Juan

Verenigde Staten van Amerika, Florida, Miami Beach

7Goed

33 reviews over Hotel San Juan

• 7Madeleine27-12-2017

Druk maar schoon hotel op een prima locatie

Ligging en locatie hotel vlakbij zee en wandelboulevard, winkels en restaurants etc. maar toch geen last van de drukte binnen. mooi beetje design hotel personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam gratis water en koffie en thee in de lobby en fijn zwembad met bedjes en zitjes.

We kregen een kamer aan het begin van de gang en het was heel gehorig, veel geloop en gepraat op de gang en boven ons, dus niet fijn geslapen. Vraag dus een kamer aan het eind van de gang of op de bovenste verdieping.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

• 8Rob & Hanny01-07-2017

Leuk sfeervol hotel

Landelijk ingericht met natuurlijke materialen goed passend bij de sfeer van Santiago

Gereisd met partner in mei 2017

• 9anneke03-09-2016

Goed hotel op toplocatie

Goed hotel, 2 ruime bedden van 1.40 meter op kamer voor 2 personen. Airco aanwezig, dus heerlijk koel op kamer, je hoorde inderdaad airco van naastgelegen hotel maar niet hinderlijk. Heel attente receptie, je kon hier altijd terecht, wij gingen nog wel eens uit eten met een aanbieding, even mailtje naar receptie en je bonnen liggen uitgeprint klaar. Dit hotel ligt tussen alle mooie en dure hotels op loopafstand van het strand, Lincolnstreet en Southbeach, echt een aanrader! 'S morgens koffie en thee beneden en de hele dag gekoelde icetea en water

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9CP7921-03-2016

Echt een aanrader

Ons laatste hotel op onze rondreis door Florida. Hotel heeft iets weg van een NH hotel. Wij hadden een luxe kamer voorzien van ruime luxe badkamer en 2 kingsize bedden. Het hotel is voorzien van gratis wifi welke niet overal een sterk bereik heeft. Alle kamers zijn net gerenoveerd en op het moment dat wij er zaten werd er gewerkt aan een nieuw restaurant. Hierdoor was er geen ontbijt mogelijk maar hier werden we van te voren van op de hoogte gesteld. Personeel was uiterst vriendelijk. Deden alles om het de gast naar hun zin te maken. Groot voordeel is ook dat het vlakbij het strand ligt n dat je bij de receptie gratis strandstoelen, handdoeken en parasols kan halen. Enige nadeel is dat het hotel dicht op de buren zit. Veel last gehad van de airco van het restaurant naast ons. Verder is het hotel zeer centraal gelegen. Parkeren bij het hotel is helaas niet mogelijk maar wel in de parkeergarage om de hoek. Echt een aanrader !!!

Gereisd met vrienden in maart 2016

• 8Margreet30-01-2014

Budget-hotel op geweldige locatie.

Vanaf Miami International met de bus binnen 30 min. bij het hotel. De bus stop op enkele meters van het hotel. Collins Avenue veel grote, dure hotels. San Juan valt daarbij in het niet, maar voor de kleine portemonnaie ideaal. Smoezelige kamers, wat ouderswets en niet netjes afgewerkt. (Verf op kozijnen, ontbrekende of losse vloerplinten). Tijdens ons verblijf zou er renovatie zijn, wij hebben weinig bouwactiveiten gemerkt, maar wel nieuwe kastjes en nachtkastjes voorbij zien komen. Toch wel schoon, elke dag schone handdoeken. Lawaaiige ventilatie, die niet versteldbaar was en daardoor ook tochtte. Persoon was 's ochtends wel lawaaiig in de gang, maar wel vriendelijk. Onze deur viel niet goed in het slot en werd gelijk gemaakt. Locatie is top! Om de hoek het gezellige Lincoln Road met winkels en restaurantjes en op 10 min. lopen Oceans Drive met restaurant, café's etc. en < 10 min. sta je op het strand. Zwembad kwam dagelijks is iemand schoonmaken en van chemische middelen voorzien.

Gereisd met partner in januari 2014

• 10mevrouw Raifourak07-11-2013

nette kamers, goede ligging.

Dit hotel heeft nette schone kamers, een zwembad en een goede ligging. Dicht bij verschillende winkels en uitgaansgelegenheden en ook het strand. Het personeel is vriendelijk. er was wel geen ontbijt mogelijk maar dat vonden wij niet erg want zo konden wij elke dag ergens anders ontbijten want er zijn plekken zat. Er is ook gratis wifi in het hotel.

Het hotel is zeker een aanrader als men iets goedkopers zoekt.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

• 8heer Y van den Bovenkamp30-06-2013

Prima hotel

kleinschalig hotel, schoon en op een zeer goede locatie.

Gereisd met partner in januari 2013

• 9chris kalkman28-10-2012

gaaf

Via touroperator 7 nachten in San Juan verbleven.Supergoedkoop arrangement,499 euro incl vlucht.We kregen eerst een kamer aan het eind van de 2de verdieping,maar die was nogal lawaaierig.Lag naast de centrale airco.Bij de receptie gemeld,en direct een andere kamer.Supervriendelijk personeel overigens.Kamer ietwat verouderd maar schoon.De badkamer net gerenoveerd,zo te zien.Koelkast,magnetron en een gratis kluisje op de kamer.S'avonds lekker voor het hotel gezeten met drank vanuit de kamer geen probleem.Ijsmachine in de lobby aanwezig.Je kijkt je ogen uit met alles wat voorbij komt.Ligging perfect,dicht bij resaurants en art deco district.Parkeren 1 blok vanaf het hotel voor $16.voor 24 uur.Strand op 300 meter alleen bedjes zijn daar onbetaalbaar.Min $60 voor 2 plus parasol.Beter half uurtje rijden naar Key Biscane.Tropisch bountystrand en lekker liggen onder de palmbomen.Al met al een gave vakantie gehad.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 8Vedat Gok20-08-2012

Perfecte ligging

Het hotel heeft een perfecte ligging: in het centrum (dichtbij Ocean Drive) en het strand. Vele bars, winkels en restaurants in de buurt. Het personeel is erg vriendelijk en hulpzaam.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 0Anniek15-06-2012

Goed budgethotel!

De ligging is echt super, vlak bij het strand en in het centrum. Kamer is netjes maar wel wat verouderd. Personeel is zeer vriendelijk! Excursietip: Key west, echt ondzettend mooi!

Gereisd met partner in augustus 2011

Hotel San Juan info