Hotel Royal Palm South Beach Resort ***

Hotel Royal Palm South Beach Resort ***

Hotel Royal Palm South Beach Resort
5,7

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Palm South Beach Resort voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Royal Palm South Beach Resort in het Nederlands

perfecte ligging

esther, 13-3-2017

Helaas toen onder constructie, maar met het strand voor de deur geen klagen.

Prima, schoon hotel. Eten hebben we hier niet gedaan.

Parkeren is wel waardeloos en duur.

Wij moesten naar een parking, stukje lopen vanaf het hotel.

Maar desondanks prima voor een strandvakantie of doorreis

Nooit meer

Blom, 21-8-2016

Op dit moment is het zwembad, bar en fitness gesloten. Vinden ze heel normaal. Geen enkele compensatie.

Geen aanrader

Miss, 28-12-2015

Hotel ziet er mooi uit, maar de gang van zaken is chaotisch. Het kwam ons niet gastvrij over. Weinig informatie werd er gegeven, je moet er zelf achterkomen. Ontbijt was er bij inbegrepen maar voor de luxere ontbijtproducten moet je bij betalen. Er zat schimmel in de badkamer, met opmerking werd niets gedaan.

Strandbedjes bij hotel zijn gratis (scheelt wel hoop tov andere plaatsen) alleen betalen voor parasol. Ligging is fantastisch, maar besef dat Miami south beach erg duur is. Ook eten en drinken hotel was veel geld voor weinig bijzonders

Uitstekende ligging

C de Jong, 28-8-2010

Het hotel ligt uitstekend. Midden in het hart van bruisend Miami Southbeach. Direct aan zee. Valetparking á 39 dollar per nacht is veel geld maar is het ook zeker waard. Er zijn bijna geen parkeerplaatsen in de buurt. Zeer aardig en behulpzame medewerkers. Hotelpersoneel is minder attent.

De kamer die we in eerste instantie hadden was smerig. De tweede was wat beter. Niet optimaal.

Twee zwembaden, ook wat verouderd, waar de hele dag harde muziek uit de speakers komt.

Nieuwe gedeelte is super!

Marieke, 29-11-2009

Wij kregen een junior suite in het nieuwe gedeelte van het hotel (voor de prijs van een standaard kamer in het oude gebouw). Erg aardig van de receptionist. Het nieuwe gebouw is mooi ingericht, heel modern. Het oude gedeelte heeft een hoog 'Ibis hotel' gehalte.

Het hotel ligt perfect t.o.v. het strand, Lincoln road etc.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Palm South Beach Resort in Miami Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Palm South Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Royal Palm South Beach Resort scoort een 5.72 uit 10 op basis van 7 reviews.