Hotel RIU Plaza Miami Beach

Hotel RIU Plaza Miami Beach
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor RIU Plaza Miami Beach voor je op een rij gezet:

218 reviews over Hotel RIU Plaza Miami Beach in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Fantastisch hotel

Tania en jennifer
15-7-2018

Personeel is heel vriendelijk , eten is lekker en veel keuze, zwembad is proper een klein minpuntje is dat het niet geschikt is voor kleine kindjes

Overal airco is wel een aanpassing als je er juist bent want staat wel heel koel maar na een paar dagen ben je dat wel gewoon, en ben je blij dat het aanwezig is

De kamer was proper en verzorgt, goede bedden enkel de kast is wat aan vernieuwing toe maar zelf stoorde ik mij er niet aan.

Het leuke is er staat een klein koelkastje en een koffiezet.

Een echte aanrader.

Eens.....

Denn
2-6-2018

Net Hotel, 30 min. Lopen naar drukke gedeelte.

Klantvriendelijkheid :: mensen achter de receptie,bar en eetzaal zeer vriendelijk.

Mensen van de huishoudelijkediens hebben wel een les klantvriendelijkheid nodig, niet vriendelijk ... kijken altijd boos (als blikken kunnen doden) niet eens goededag zeggen.

Kamers netjes maar wat verouderd, bedden zijn wel toe aan nieuwe matrasen en kussens.

Fantastische vakantie gehad.

X
23-4-2018

Goed hotel. Alles is aanwezig. Half pension geboekt en het eten was prima te doen. WiFi is goed. Je kan verschillende excursies boeken vanuit het hotel. Ook kan je gratis met een busje door miami beach rijden.

Als tip om heen te gaan. Lock &load in Miami. Dit is een schiettent en echt n aanrader om te doen als je in Amerika ben.

Geen naam RIU hotel waardig

Marc
22-4-2018

Eten was goed, 2de keer kamer was niet proper, kasten beschadigd, ijskast schimmel en douchewater lekt uit het douche, ook al was de deur dicht, zodat het gevaarlijk glad werd. Tevens onvriendelijk baliepersoneel.

Super hotel

Manon
9-4-2018

Schone en mooie kamers, vriendelijk personeel en een eerlijk ontbijt buffet en savonds ook een heerlijk buffet wat elke dag anders was. Prachtige locatie het hotel ligt pal aan het strand.

Indrukwekend

Groeneveld Petra
7-3-2018

Riu hotel direkt aan strand goed eten kamer netjes schoon voor 2 nachten vervolgen op cruise

fantastisch

Michael Baumann
        5-3-2018

perfect breakfast, perfect lage

Top hotel!

C.Leijten
        5-3-2018

Fantastisch hotel in south beach!

Sonja Alberts
        1-3-2018

Wat een fantastisch Hotel, en het ontbijt was voor Amerika weergaloos goed

Florida sowieso... geweldig !

Ella
        1-3-2018

Dat je op sanfort luchthaven wel 1 1/2 in de rij moet staan voordat

Je geholpen wordt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel RIU Plaza Miami Beach in Miami Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel RIU Plaza Miami Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel RIU Plaza Miami Beach scoort een 7.27 uit 10 op basis van 222 reviews.