Hotel RIU Plaza Miami Beachsterstersterster

7Goed

Verenigde Staten van Amerika, Florida, Miami Beach

7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor RIU Plaza Miami Beach voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Kinderopvang

233 reviews over Hotel RIU Plaza Miami Beach

• 7willem16-07-2019

in betere RIU hotels geweest.

het hotel is goed te bereiken alleen als u wilt parkeren kost u dat 30 dollar plus tip per dag.Wilt U ook een bedje op t strand nogmaals 30 dollar pp. En als u af wilt koelen van de hitte hoeft U niet in t zwembad te springen dat is net zo warm als t buiten is niet gekoeld dus. Voor de rest is het een goed hotel goede service en prima ontbijt. En als u net als ik met 2 volwassenen en 2 tieners op reis bent zou ik graag wat grotere bedden op prijs stellen geen bedden van 120cm waar je met 2 man in moet liggen dus een extra bed bij moeten bestellen (stretcher) en dan blijft er weinig plaats over op de kamer voor 4 personen

a bedden van max 120cm breed dus dat is niet comfortabel slapen .

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Melissa14-06-2019

Super verblijf! Riu waardig,goed eten super fijne kamer met twee aparte grote bedden, lekker zwembad locatie is perfect aan het strand, heel veel leuke dingen om te doen tot krokodillen spotten, shoppen, naar keywest rijden, pretparken tot relaxen aan Miami south beach. wij komen zeker terug super hotel! Vriendelijk personeel, persoonlijke ober die champagne brengt voor bij het ontbijt geweldig echt een aanrader.

Gereisd met partner in september 2018

• 3melany Van den booren23-05-2019

fijne ligging, maar nooit meer

Heel slecht. Heel slechte service in restaurant en receptie. Kamer met gescheurde gordijnen en schimmel op de badkamer vloer. Stank van riolering bij het zwembad., wil je gebruik maken van de bedjes op het strand moet je betalen als gast van Riu. Let op, als je gaat eten in het restaurant en er is je korting beloofd, ga dan een bonnetje halen bij de receptie en lever dit in bij het restaurant voor je gaat eten. Helaas beloven ze je namelijk wel de korting, maar " vergeten" ze dit te vermelden, waardoor je de korting niet krijgt. Heb je een kaartje gevraagd (wat gratis is) en je maakt er geen gebruik van, vergeet het dan niet terug te geven bij de receptie, anders wordt het op je credit card gezet.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Petra van geest11-03-2019

Top locatie & hotel , vriendelijk personeel

Toplocatie , zeker half pension boeken want het eten is voortreffelijk , voor iedereen zeker wat te vinden . Heerlijk vertoeven bij het zwembad en van daaruit ben je binnen 20 meter op het strand ... Met de gratis blauwe bus (stipt voor het hotel) ga je Miami Beach rond . De big tour bus stopt ook voor de deur... Ocean drive is te voet te bereiken over de boardwalk en als je terug niet wilt lopen pak je de blauwe bus weer . Winkels binnen loopafstand ... nee echt dit is het hotel om te verblijven als je naar Miami Beach gaat

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 8Mirjam18-02-2019

Prima

Leuk hotel, goede ligging. Jammer dat je voor de strandbedden op het strand moet betalen. Doe het bij de prijs in. Trolly stopte voor de deur, is top. Wij zijn naar een basketbal wedstrijd geweest, de Maimi Heats, een echte aanrader! Tickets kan je al in NL bestellen, niet uitprinten! Gewoon op je telefoon. Vervoer met de uber is perfect!

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 10Sacha26-01-2019

Super Hotel. dicht bij het strand en bij alle bezienswaardigheden. Kamers zijn schoon en het personeel is super vriendelijk. Er hangt een top sfeer.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 2018
    8Nina25-09-2018

Tevreden

Super hotel. Door alle recensies hier heb ik bijna afgezien van het boeken van dit hotel. De kamers werden iedere dag schoongemaakt en ze waren heel attent. Receptie heel behulpzaam, met extra handdoeken en uitleggen hoe wij het beste konden gaan reizen naar bepaalde plekken.

Hotel ligt gewoon aan het strand. Minpunt dat wij moesten betalen voor een ligstoel. Het zou makkelijker zijn geweest als het gewoon inbegrepen in de prijs zat net als bij de omliggende hotels.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 7Jocebro14-09-2018

Prima uitvalsbasis!

Prima uitvalsbasis om Miami of rest van Florida te verkennen. Gratis Trolleybus (maar ook buslijnen naar AirPort) stopt voor de deur die regelmatig naar 17th Street Collins rijdt (Ocean drive op 15th st); via valletparking (ca $ 30/dag) geen omkijken naar auto en je zit zo op snelweg naar AirPort, noorden of richting Keys. Beetje jammer dat hotel blijkbaar werd gerenoveerd dus uitslapen zit er niet in maar hopelijk tijdelijk. Kamer is ruim en schoon. Deur sluit niet geluiddicht dus gasten die verderop bij de lift staan kan je bijna letterlijk volgen. Hou rekening met borg voor periode van verblijf dat hotel op creditcard reserveert. Klein zwembad met towelservice maar genoeg om even af te spoelen. Strand is aangrenzend. Bar en restaurant aanwezig maar prijzig. In de buurt leuk Italiaans restaurant en onvermijdelijke Starbucks en kleine supermarktjes. Receptie loopt niet over qua gastvrijheid maar overig personeel heel behulpzaam.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 5Robert BH25-08-2018

Geen aanrader

Prima ligging, niet te dicht bij Ocean Drive, prima om heen te lopen. Strand en zee zijn niet top. Het rook er smerig. Hotelkamers zijn heel erg gehorig, bedden ronduit slecht en hier en daar kan het wel wat onderhoud gebruiken. Liften zijn overbezet, dus lang wachten of traplopen. Personeel vriendelijk,, voornamelijk achter de receptie en in het restaurant. In de lobby kun je excursies boeken. Niet doen! Veel te duur en je kunt voor dat geld beter een auto huren en zelf naar de Everglades en de Keys rijden. Wij hebben wel een tour naar de Everglades geboekt maar dit was werkelijk prutswerk en ultra-commercieel. Hebben we weer van geleerd. Veel Nederlanders in dit hotel dus ook last van “handoekjesleggers”. Wat ronduit belachelijk was dat we op de dag van uitchecken, $ 1,- per koffer moesten betalen als stallingsgeld aan het hotel. Advies: op basis van bovenstaande zou ik de volgende keer een ander hotel boeken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 2Wendels24-08-2018

NOOIT MEER. Waardeloos hotel

Heel asociaal persooneel, zwembad te klein, geven alleen om grote groepen gasten met veel geld. Geen toezicht bij het zwembad, waardoor er veel mensen asociaal gedragen. Spullen gepikt uit onze kamer, erg duur, te ver lopen naar centrum. Nooit meer heen gaan.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2018

17 tips over Hotel RIU Plaza Miami Beach

• Frank , 08-04-2014

Indien je een huurauto hebt, tip de medewerkers van "Valid Parking" ruimschoots. Hoe meer je tipt, hoe harder ze lopen of je zelfs eerder helpen en andere mensen laten wachten.

• Jenna, 04-03-2014

Neem de bus naar Aventura Mall. Kost maar 2dollar met de bus. Ik raad niet aan om in het hotel te gaan vragen want in dat hotel bieden ze aan om met een shuttle busje naar een mall te gaan kost 80dollar terwijl je gewoon voor 2dollar met de normale bus kan.

• nazike_Sahin, 28-09-2013

Dit is een ideale hotel als je dichtbij South Beach wil zijn voor een voordelige prijs.

3 vragen over Hotel RIU Plaza Miami Beach

• marja grootscholten, 29-01-2019

Koffie op kamer

Wat voor koffiezet apparaat staat er op de kamer.

• Michel, 08-03-2017

Koffie op de kamer

Ik lees dat het Hotel fikse prijzen rekent voor extra's. Hoe zit het met zelf koffie zetten op je kamer? (er is een koffiezet apparaat) Neem je de koffie, suiker en melk af van het hotel en betaal je daar dan de hoofdprijs voor bij vertrek? Of haal je alles zelf bij de supermarkt?

• Lidewij, 27-06-2016

Auto parkeren

Wij hebben een auto gehuurd voor de tweede week van september. Is het bekend of we deze gemakkelijk kunnen parkeren in de buurt van het hotel en hoeveel dit kost?

Alvast bedankt!

jeroentravel, 10-07-2016

Het hotel heeft een eigen parkeerplaats/parkeergarage, de prijs weet ik niet.

• VerzorgingHalfpension

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats, Valet parking