Hotel Red South Beach

Hotel Red South Beach
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Red South Beach voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Red South Beach in het Nederlands

Hotel Red South Beach is noordelijk van het art deco district op South Beach gelegegen. Het zit aan de lange Collins Avenue, een straat achter de eerste strook van hotel aan de boardwalk van South Beach. Het hotel is geheel in stijl ingericht met veel rood en wit. De kamers zijn schoon en ruim. Dit hotel is prima geschikt voor een paar dagen Miami (Beach)

Gereisd met partner in Fri Mar 13 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk hotel

Annelies
9-8-2014

Goed uitziend hotel. Heel netjes ook en alles zag er ook heel netjes en verzorgd uit.

Kamers zijn ruim en worden elke dag schoongemaakt.

Ontbijt is wat simpel en als je uitgebreid wil kan je wel tegen meerprijs van de kaart kiezen.

Hotel ligt vlakbij zee en strand.

Parkeren kan je bij het hotel tegen een meerprijs maar je kan ook bij de dichtstbijzijnde parkeerplaats parkeren wat goedkoper is.

Voor de kinderen is er weinig te doen er is een zwembad maar die bezet zowat het hele terras waar door je ook niet even lekker daar zit.

We hebben ons hier prima vermaakt maar Miami is niet echt ons ding.

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

Leuk boutique hotel

Maaike
1-3-2013

We hebben vijf nachten in dit hotel Overnacht. De kamer die wij hadden was zeer klein, twee kofffers konden er niet open liggen en de badkamer was zeer klein, 1 persoon kon er net staan. Netjes klein hotel. Eten bij hotel was redelijk tot goed maar zeer duur. Plaats is direct aan de zee, geen uitzicht op zee maar 5min. Lopen en op t prachtige strand. Om wat te eten moet je redelijk stukje lopen. Ocean drive is een aanrader en op loopafstand (wel een flink stuk wandelen) miami is prachtig en bruist!! Auto was niet nodig konden we daar wel parkeren voor 20dollar per dag. De city tour met bus en boot is een aanrader, aangesproken op straat voor goedkope tickets, everglades ook de moeite waard. Zou het hotel niet nogmaals boeken doordat het erg klein is, maar dat is persoonlijk. Miami is redelijk duur (wij waren er in feb.) het hotel is qua inrichting modern (barok) dus qua prijs zeer betaalbaar. Redelijk vriendelijk personeel en mini zwembad met paar ligstoelen. Geen hotel voor met kids

Gereisd met partner in januari 2013

• KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Red South Beach in Miami Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Red South Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.