Hotel Pestana South Beach

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag24°19°
Hotel Pestana South Beach

We hebben een aantal aanbieders voor Pestana South Beach voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Pestana South Beach in het Nederlands

Prima hotel in South Beach

gwenn
27-4-2016

De kamer is netjes en ruim. Wij hadden een kamer in gebouw 1 op de 3de verdieping. Weinig aan te merken op de kamer. Het bed vonden wij niet zo lekker liggen, veel te zacht. We lagen nogal in een kuil.

Wij hadden ontbijt inbegrepen en vonden, voor Amerikaanse begrippen, dat er veel keus was. Er lagen broodjes, beleg (vleeswaren, kaas en jam), roerei met bacon, verschillende soorten cornflakes en fruit.

Er is een klein zwembad bij met ligbedden.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Wel vonden we het bij de receptie wat chaotisch. Als je met een gast bezig bent vind ik het persoonlijk niet netjes als je ondertussen met andere personeelsleden praat.

Hotel is op loopafstand van het strand en verschillende restaurants en winkels zijn in de omgeving (Collins av. en Lincoln road mall bijv.

Al met al een prima uitvalsbasis voor een paar dagen Miami.

Gereisd met partner in april 2016

Goed hotel in miami south beach

jenna
11-8-2015

In de geschiedenis van dit hotel (hotel nog niet heel oud), zijn we volgens mij de enige die er 15 nachten hebben geslapen. Hierdoor is het contact met personeel wat persoonlijker.

Pluspunten

- grote en ruim opgezette kamer

- fijne receptie (ruikt heerlijk en volop blazende airco)

- vriendelijk personeel die overal mee willen helpen, Robbert, Jackson, en de rest natuurlijk, bedankt voor alles!

- extra services zoals handdoeken voor het strand en paraplu's

- kingsize bed met heerlijke matrassen en kussens (wel zacht, dus daar moet je van houden)

- gratis airco op de kamer (in de avond kan hij gewoon uit omdat het cool genoeg is)

- locatie (o.a. dichtbij strand, lincoln road en ocean drive)

- prima zwembad met voldoende bedjes. Minpunten

- in douche geen haakjes om handdoeken of kleding op te hangen en verder ook weinig opbergruimte voor toiletartikelen. -schoonmaak tussendoor kan wel beter

Gereisd met partner in juli 2015

Hotel ligt iets verder bij het strand vandaan maar wel dichtbij de beroemde shopping straat: Lincoln Road! Shoppen tot middernacht bij fantastische winkels.

Veel eetgelegenheden in de buurt.

Lopen naar oceandrive kan, is een klein half uurtje of taxi 8dollar.

Kamers van het hotel waren zeer mooi, ipod, iphone docking station en goed schoon.

Wij waren hier om onze rondrit door heel Florida af te sluiten en gingen toen door om een weer naar Curacao te gaan. Na Curacao kwamen wij voor 1 nacht weer terug naar Miami Beach om dat onze retourtickets terug naar NL vanaf daar waren. We hadden in eerste instantie een ander hotel gereserveerd voor deze nacht, maar die hebben we maar geannuleerd om weer pestana te boeken.

Zo tevreden waren wij!

Gereisd met partner in mei 2013

• VerzorgingLogies-ontbijt
  • De staf spreektEngels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pestana South Beach in Miami Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pestana South Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.