Hotel Mondrian

9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Mondrian voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Mondrian in het Nederlands

Fantastisch hotel

Elsjen
22-3-2011

De verwachtingen waren hooggespannen door alle positieve beoordelingen over hotel Mondrian op internet, maar ze zijn ook helemaal waargemaakt. Wat een tophotel! Prachtig gelegen in South Beach aan de baai van Miami (dus niet aan de oceaankant), met spectaculair uitzicht over de skyline van downtown Miami. Mooi design (door Marcel Wanders ontworpen), vriendelijk personeel, ruime suites. Als je van luxe en comfort houdt, is dit the place to be! Wij waren er met onze twee zoontjes van 4 en 1 jaar oud en ook zij vonden het prachtig.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2011

Prachtig design hotel op "bayside"locatie.

mara_zeeman
5-12-2010

Het Mondrian is een fantastisch prachtig design hotel in Miami Beach. Het ligt aan de baai-kant van South beach met uitzicht op Miami. Het ligt dus niet aan de kant van het strand van South Beach, dat is 15 minuten lopen. Het ligt daardoor wel rustiger en niet in het uitgaansgebied. Je kan gebruik maken van de strandstoelen e.d. van het Delano hotel (zelfde keten), dat wel aan het stand ligt. Het is alleen niet gratis.

De kamers zijn prachtig en ruim met een heerlijk bed en zelfs een klein 'keukentje'.

Minpuntje: geen gratis wifi.

Gereisd Met partner in juni 2010

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mondrian in Miami Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mondrian zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.