Hotel Mercury Resort South Beach

Hotel Mercury Resort South Beach

Kleine hotelsWeer vandaag24°19°

We hebben een aantal aanbieders voor Mercury Resort South Beach voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Mercury Resort South Beach in het Nederlands

usa is zowiezo top

thierry
24-7-2009

ja, miami is op en top. Het is wel een dure vakantie, maar het is hoe dan ook wel een plaats waar je geweest moet zijn. wij hebben elke dag buiten de deur gegeten, kan in hotel, maja als je er bent, moet je wat uitgegeven. ik verbleef in het hotel om te slapen en voor de rest was ik buiten de deur. ik ga echt zeker nog terug, maar wel eerst weer ff sparen

Gereisd met partner in april 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercury Resort South Beach in Miami Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercury Resort South Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.