Hotel Marseilles

Hotel Marseilles
7,2

84 reviews over Hotel Marseilles in het Nederlands

De ligging, faciliteiten en service zijn geweldig. De kamers aan de straatzijde zijn gehorig en hier kan je last hebben van het rumour op straat.

Fantastisch gelegen, personeel niet vriendelijk

Paul van der Zon
1-8-2017

Het hotel ligt mooi aan het strand, eigen strandgedeelte, helemaal prima. Het baliepersoneel lijkt verveeld, barpersoneel is ronduit onvriendelijk.

Prima hotel

angely
25-9-2016

Het hotel heeft een ideale ligging direct aan South Beach.. Van binnen kan het hotel een flinke opknapbeurt gebruiken. Het is behoorlijk verouderd, maar schoon. Van buiten daarentegen is het prachtig gerenoveerd. Het zwembad is een plaatje. Ook het privé stuk aan het strand is goed onderhouden. Als gast krijg je vouchers voor gratis ligbedden en parasol. De service is ontzettend goed en het personeel bij het zwembad vliegt voor hun gasten.

Neckermann Reizen

mooi prive strand met gratis strandstoelen/bedden en parasol,

prachtige tuin met zwembaden en bar/ cocktails voor 1 dollar bij happy hour

gratis strandlakens die telkens verschoond worden

goede ruime kamers

goed eten met redelijke prijzen

minder was het rumoer in het hotel

geboekt in rondreis via reisbureau prijs weet ik niet voor dit specifieke hotel

Geweldige ligging, goed hotel

Wehl
8-8-2014

Leuke tijd gehad, geweldige ligging met twee minuten lopen en je bent in de drukte. Van zowel strand winkels lincoln mall, washington avenue. Zwembad is onder constructie maar zwemmen kan in het naast gelegen hotel. Voelde me geen dag ongemakkelijk. Gratis strandstoelen en parasols. Vriendelijk personeel en gerenoveerde kamers, heb iedere nacht heerlijk geslapen. Heb zelf iedere dag buiten het hotel gegeten, ruime keus. Na het lezen van de neg beoordelingen is het me reuze meegevallen. Van mij krijgt het totaal plaatje; hotel, prijs en ligging een waardige 8.

Prachtige ligging

ben
20-7-2014

Dit jaar bij dit hotel geweest prachtige ligging heel erg vriendelijk personeel kamers zijn schoon en netjes soms een beetje lawaai maar je kunt ook niet anders verwachten als je midden in miami zit. Een aanrader om na toe te gaan. Helaas waren ze het zwembad aan het verbouwen gelukig kon je gebruik maken van het zwembad bij de buren wat een prima zwembad is

Prima locatie, slecht hotel

Marcelvos19
8-6-2014

Op loopafstand van strand en winkels en boulevard. Kamers waren vies, kakkerlakken liepen door de douche.

Mooie locatie, fijn hotel

Steffannijmeijer
18-11-2012

Hotel staat op mooie plek. Heerlijk in het art deco district van Miami Beach. E met de achterzijde gelijk aan het strand. Lekkere hoteltuin met zwembad.

Leuk hotel

ashnir
31-5-2012

Leuk hotel direct aan het strand, binnen niet echt sfeervol, buiten levendig en direct aan het strand.

Personeel over het algemeen wel vriendelijk. Kamers worden iedere dag schoongemaakt.

Prima bestemming

R. de Jong
25-5-2012

Eenvoudig maar prima voor bezoek aan Miami Beach.

Ligging van het hotel is zeer goed.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marseilles in Miami Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marseilles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Marseilles scoort een 7.21 uit 10 op basis van 84 reviews.