Hotel Loews Miami Beach

Hotel Loews Miami Beach
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Loews Miami Beach voor je op een rij gezet:

40 reviews over Hotel Loews Miami Beach in het Nederlands

prachtig hotel op een mooie locatie

brigittesch
20-4-2017

De kamers zijn ruim en goed verzorgd. Het terras is aan de kleinere kant er is juist voldoende plaats voor een kleine tafel met 2 stoeltjes. Het uitzicht is wel mooi aan de zeezijde van het hotel. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad is te klein voor een drukbezet hotel. Vooral omdat de kinderen ook nog met allerhande speelgoed in het zwembad speelden. Het was echt niet mogelijk om een beetje te zwemmen . De ligweide rond het zwembad is wel voldoende groot. De ligzetels zijn comfortabel. Een leuke touche zijn de gratis versnaperingen die vrij vaak rond het zwembad worden uitgedeeld. De ligging is perfect; in de buurt van heel veel verschillende soorten eet- en drankgelegenheden. De prijzen voor het eten en de drank in het hotel lagen aan de hoge kant. Over het algemeen toch een geslaagd verblijf.

Oude reviews (archief)

Tijdens ons verblijf nog in de verbouw maar mijn verwachting mooi eindresultaat.Mooi gelegen aan het strand welke via zwembad makkelijk te bereiken is.Zonder pasje kom je niet bij het zwembad(beveiliging).voldoende ligstoelen en badlaken service zowel bij zwembad als het strand.(minpunt:parasol tegen betaling).prijzen drank voor nederlandse begrippen fors echter volgens 'Amerikaanse norm"..kamers en service prima,ruime opzet en voldoende opbergruimte,keurige schoonmaak en vriendelijk personeel.Gunstige ligging voor uitgaansleven,veel restaurantjes en 'bakker,

'en supermarkt op 5 min.loopafstand.Ook hier geldt: men doet alles voor de tip.Bezoek eens de everglades of ga stukje zee op met een speedboot vertrekkend vanuit de haven:kort maar heftig en super! Kortom,prima verblijf gehad.

luxe hotel met fantastische ligging

heer Molter
1-12-2014

Direct aan het strand voor hen die dit willen, prijzen in de maanden okt/nov/dec/jan/feb/mrt zijn hoog maar in verhouding, in overige maanden veel te hoog

Te druk, en niet erg schoon

Judith
21-8-2014

Net terug van 1 week loewes beach hotel Miami. Erg druk bij en in zwembad. Geen plaats met parasol te vinden dus naar het strand waar je 45 dollar. Let betalen voor 2 bedjes en een parasol. Op het strand van het hotel notabene.

Gang waar onze kamers aan lag was smerig, bezaaid met plastic, fruit, kruimels lege rietjes, vlekken enz. Dit gemeld bij receptie daarna geen verbetering. Kamer met kapotte telefoon en stopcontact op de badkamer. In de lamp op de badkamer zat stof van 1 jaar...... 1 x kamer niet gepoetst om 19.00 uur s'avonds. Dit gemeld: het was normaal dat kamers om 19.00 nog gepoetst moesten worden en we kregen wat zuivere handdoeken in de hand geduwd!

Ik vind het geen gezellig hotel, erg druk en onpersoonlijk. Ook niet erg zuiver zou er niet meer naar terug gaan.

Prachtige ligging

Kurt
8-8-2014

Uitstekend hotel met prachtige kamers. Service zoals van een tophotel verwacht mag worden. Een blik op de menu leerde ons snel dat, gezien de nabijheid van Ocean Drive en Lincoln Road, er veel goedkopere alternatieven voor handen waren. Mits wat uitkijken kunnen daar zeer betaalbare en goede restaurants gevonden worden. Parking in het hotel zelf schandalig duur. Er wordt 42,80 $ per nacht aangerekend. Daarbij komt nog 6% tax. Beter alternatief is recht over de duur waar het 'maar' 16 $ per dag is, weliswaar betreft het een openbare parking.

Schandalig duur

Miranda
5-8-2014

Veels te duur! Parkeren $ 43 per dag! De auto wordt in de parkeergarage voor $ 16 geparkeerd. Ontbijt $ 38 pp excl 20% verplichte fooi. Flesje water $ 9! Bedjes aan t strand $ 13 per stuk parasol $ 19. Als je met meer dan twee wifi op de kamer wil kost dat $ 20 per dag! Kortom schandalig duur!

toppie top

j.assen
25-3-2014

mooi hotel we zijn hier voor 2 nachten gewest voordat we gingen cruisen.

alles op loopafstand.

hebben dit via onze dochter geboekt die in Amerika woont.

Gaat nog makkelijk wat van de prijs af

Zwembad vrij massaal (veel bedden). Alternatief strand is leuker en rustiger (eigen parasols en bedjes-moet wel voor betaald worden.

Super!!!!!

Rosemarie
20-10-2013

Wat een geweldig hotel, waar service nog echt service is. Van t inchecken, tot de housekeeping, de zwembad/handdoeken mensen alles en iedereen wil maar 1 dong; zorgen dat je een fantastisch verblijf hebt. Dan nog een perfecte locatie, aan t strand en winkels/restaurants in de omgeving.

Voor mij geen vraag waar ik de volgende keer weer heen ga; Loews Miami Beach!!!

Top hotel op top locatie

Edwin
20-5-2013

Na een cruise naar de Bahama's nog laatste dag en nacht doorgebracht in dit top hotel. Erg mooi, goede voorzieningen en perfect persneel. Dag doorgebracht aan zwembad met super goede bediening (wel duur, maar mag ook wel op zo'n locatie). Kamers zijn goed en ruim. Badkamers erg schoon en super douche.

In en uitchecken erg goed verzorgd en geen oponthoud door zeer goede bezetting van receptie. Bellboys en bagage afhandeling ook super.

Absolute aanrader voor je verblijf in Miami Beach.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Loews Miami Beach in Miami Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Loews Miami Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Loews Miami Beach scoort een 8.67 uit 10 op basis van 63 reviews.