Hotel Holiday Inn South Beach ***

Hotel Holiday Inn South Beach ***

Hotel Holiday Inn South Beach
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn South Beach voor je op een rij gezet:

15 reviews over Hotel Holiday Inn South Beach in het Nederlands

Prima plek

Laura, 23-7-2010

Prima plek als uitvalsbasis voor een paar dagen Miami. Je zit praktisch aan het strand en het hotel heeft een mooi zwembad. Onder het hotel is een leuk restaurant waar je heerlijk kunt eten. Vanuit het hotel kan je lekkere strandwandelingen maken. Eigenlijk best een aanrader!

Net hotel aan Miami South Beach, the place to be in Miami

Bram en Sandra, 5-5-2006

Net hotel aan Miami South Beach, the place to be in Miami.

Waren er tijdens Spring Break waardoor een kamer op 200 US dollars kwam, hetgeen wel wat duur is. Denk dat het buiten deze feestweek wel voordeliger is. Direct aan het strand en een leuk zwembadje bij het hotel zelf.

Op loopafstand van South Beach, Lincoln Road, Rodeo Drive en ong. 20 min rijden naar Baketbal stdion en Bay Side.

Hotel ligt in een druk gedeelte van de stad en heeft een grote, gratis parkeergarage.

Prima hotel, vrijwel direct aan het heerlijke strand van Miami Beach. Wel vind ik dat de entree een stuk luxer is als de kamers, beetje tegenstrijdig. Lijkt wel of dat deel van het hotel veel nieuwer is. Verder niks te klagen! Handig is dat je excursies gewoon bij de concierge in het hotel kunt boeken. Prima geregeld en erg aardig en behulpzaam personeel.

Goed hotel, ideaal gelegen in het Art Deco district en op loopafstand van Ocean Drive! Aardig personeel, en grote kamers.

Wij zijn in januari voor de derde keer in miami op vakantie geweest en dus al best wat hotels gezien ( wij doen altijd een rondreis), en wij vonden dit hotel de beste tot nu toe.

Aardig personeel, schoon, ruime kamers, gratis parkeren ( vind ik ook echt ideaal, bij veel hotels kan dit oplopen tot 20 dollar per dag!) elke dag (veel)schone handdoeken, prettige tuin met ligbedden en een verwarmd zwembad en gratis handdoek service.

Kortom een aanrader. Mochten wij nog een keer die kant op gaan, boeken we zeker weer dit hotel.

Prijs kwaliteit erg goed, heeft alles wat je kan verwachten van een 2sterren. Schoon hotel, parkeergelegenheid volop, lekker zwembad. Prima hotelletje

Prima ligging

Jaap Heere, 23-9-2005

Prima ligging. Standaard kwaliteit met gewone kamers, zoals wij in de USA zijn gewend. Fraaie tuin met zwembad.

Het hotel ligt vlakbij het strand en de boardwalk en niet ver van het uitgangsgebied van South Miami Beach.

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Prima Hotel

Ron, Adrie ,Tom en Mark, 14-8-2005

Prima Hotel. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Winkelstraat met diverse restaurantjes is te belopen. Vlakbij het strand.Kamers schoon en netjes. Elke dag schone handoeken.

Vorig jaar in juni geweest

annemie, 11-7-2005

Vorig jaar in juni geweest. Voor een 2 sterren hotel een goed hotel. We zijn hier 12 nachten geweest, alles is goed te lopen vanaf hier.

Wij hebben het erg naar onze zin gehad in dit hotel

D. van Berkel, 21-6-2005

Wij hebben het erg naar onze zin gehad in dit hotel. Ideaal dat er een restaurant onder/om de hoek van het hotel zit. De medewerkers waren erg vriendelijk. Grote tuin om zwembad heen met volop ligbedden. De kamers waren prima. Goede bedden. De badkamer is wat aan de kleine kant. Ook misten wij een minibar. Desalniettemin zouden wij bij een volgend bezoek aan Miami wederom dit hotel boeken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn South Beach in Miami Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn South Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Holiday Inn South Beach scoort een 8.07 uit 10 op basis van 15 reviews.