Hostel Freehand Miami

Hostel
Hostel Freehand Miami

We hebben een aantal aanbieders voor Freehand Miami voor je op een rij gezet:

D-reizen
D-reizen
Tjingo
Tjingo

1 review over Hostel Freehand Miami in het Nederlands

Perfect ! Meer dan een hostel!

Danny
14-1-2014

- Goede prijs/kwaliteits- verhouding.

- Personeel is erg vriendelijk

- Kamers worden elke dag schoon gemaakt.

- Electra bij hoofdeind

- Goed matras

- Artistiek ingericht

- Leuk publiek (vooral 18-35)

- Let er op dat er tot laat muziek te horen is, maar het is rustige muziek dus daar heb je totaal geen last van.

- Populair in Miami om in de Broken Shaker (de bar) een drankje te doen.

- Simpel ontbijt

Top vakantie gehad hier, ik boekte voor 2 nachten en ben er +- 8 nachten gebleven. Veel uitstapjes gemaakt met de mensen die ik daar heb ontmoet en heb er veel contacten aan overgehouden. Als je opzoek bent naar een goedkope plek om te verblijven in Miami dan is dit met stip de beste optie die je hebt! (ik betaalde in december gemiddeld 18 euro per nacht incl ontbijt)

Veel plezier

Gereisd alleenreizend in december 2013

Hostel info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingVolpension
  • RokenToegestaan
  • Adults onlyJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Freehand Miami in Miami Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Freehand Miami zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.