Hotel aan zee, Luxe hotelWeer vandaag22°18°
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Fontainebleau Resort Miami Beach voor je op een rij gezet:

12 reviews over Hotel Fontainebleau Resort Miami Beach in het Nederlands

in een woord "fantastisch

veroon
9-12-2016

"prachtig hotel", mooie zwembaden, schitterend schoon strand met eigen toegang, personeel en eten fantastisch, ok, het is wat aan de prijs maar dat was al duidelijk bij het boeken(kijk maar op hun eigen site) dus niet zeuren. Het was het dubbel en dwars waard. Mooie kamers met bedden om mee naar huis te nemen:) De club "LIV" was voor mijn zoons (23) een super ervaring om nooit te vergeten. Kortom wij hebben in "Fountain Blue" een super vakantie gehad. En niets te doen in de omgeving?? Dat ligt aan jezelf, downtown met de haven, Little Havana, Lincoln ave, Ocean Drive, casino, prachtige stranden en anders een vette Amerikaanse auto huren en naar de Everglades en "The Keys" wat een leuke rit was en goed te doen in één dag..Wij zijn 9 dagen geweest en hebben ons geen moment verveeld. Wel heel Spaans georienteerd vanwege de Cubanen en Zuid Amerikanen maar dat is een vrolijk volk! Kortom, een top vakantie gehad!

Gereisd met oudere kinderen in november 2016

mevrouw Goudberg
8-8-2014

Een hotel met klasse, waar service hoge proiriteit heeft. Een complete vakantie met alle gemakken, de inrichting van de kamer van zeer hoge kwaliteit (met I-Mac) en de overige faciliteiten zeer naar tevredenheid. Alles heeft zijn prijs. Tophotel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Mooi hotel goed locatie alleen gedateerde kamers

heer van der boor
3-3-2013

Erg massaal en druk ivm div conferenties prijs kwaliteit verhouding niet in verhouding met ander hotels

Gereisd met oudere kinderen in februari 2013

Mooi hotel, locatie iets minder

Jane
26-3-2012

Prachtig kolossaal hotel met mooie en schone kamers.

Eten is hier redelijk goed naar amerikaanse begrippen.

Het onbijtbuffet is zeer uitgebreid en goed te doen.

Veel feestende jongeren en naar mijn idee daardoor iets minder geschikt met kleine kinderen.

Ook in de nabije omgeving is er niet zoveel te doen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

indrukwekkend

Anke
25-9-2010

Groots opgezet resort, met mooi zwembad en super grote kamer. Het is wel zien en gezien worden in het hotel, met bij het zwembad ook harde muziek. Het eten is voortreffelijk, maar wel ontzettende prijzig. Ligging is niet ideaal, lopen naar het centrum van south beach is net te ver.

Gereisd met partner in september 2010

Gaaf

Saskia
15-8-2010

Schitterend hotel. Echt luxe en superlekker eten. Alles mooi en schoon en geweldige zwembaden. Inderdaad bedjes e.d. wel duur. Direct aan het zwembad wel gratis. Vanaf hotel loop je zo naar het strand en kom je de joggers tegen die met plus 30 graden gaan hardlopen. Service in hotel inderdaad overdreven, maar dat is toch echt Amerikaans en daar heel gewoon.

Gereisd met partner in april 2010

Onpersoonlijk

Susan
2-5-2010

Prijs kwaliteit is niet in orde. Hotel is prachtig gerenoveerd, details goed over nagedacht. Helaas is personeel of heel gemaakt en overdreven nep vriendelijk of erg arrogant en ongeïnteresseerd. Als je kamer niet ok is (wij keken uit op bouwwwerkzaamheden hotel ernaast) dan dit zeker aangeven, kamer daarna was prima, helaas feestende pubers naast ons die de bewaking uitlachte, de derde kamer was super, in de sorrento tower, zwembad gedeelte is prima, bedjes op het strand erg duur 18dollar per bed en 25 per parasol. Drankjes, eten ook erg duur en niet altijd vd beste kwaliteit

Gereisd met partner in april 2010

Waw

martine bouckaert
28-7-2009

Hotel heeft hoge waw factor. Prijs/kwaliteit vond ik wel overdreven.

Wij sliepen in Versailles Tower en hadden een gewone kamer met flatscreen en apple-PC en tv in badkamer doch geen terras alhoewel we met balkon hadden geboekt. Waren hier in de week van 4th of July en prijs voor een cabana bedroeg 850 dollar! Ik denk dat slechts 10% van de "normale" bevolking hier zat. Voor de rest veel rappers en multimiljonairs. Gold of Black visakaarten zijn hier "in"!!

Gereisd met partner in juli 2009

Geweldig hotel

Heleen
26-6-2009

Aan het einde van onze rondreis in dit hotel verbleven. Hadden een junior suite op de 32 verdieping. Mooie kamer met frontaal zeezicht. Waren nog wel aan het verbouwen in de periode dat wij er waren, hoofdzwembad was nog niet klaar. Service en eten was top. Ligging ten opzichte van ocean drive is wel minder maar wel direct aan het strand

Gereisd met partner in juli 2008

De Vries
28-4-2009

Superdeluxe hotel. Fantastisch zwembad met a.o. cabana's te huur va. 350 dollar en de ronde ligbedden 150dollar. Gewone ligbedden, parasols en handdoekenservice gratis. Whirlpools. Via houten trapje vanuit tuin zo op het strand. Verschillende restaurants. Gotham steak erg lekker! Wij hadden een mooie suite op de 19e verdieping van toren Sorrento. Apple pc en tv in kamer, evenals volledige keuken, badkamer met whirlpool en tv en aparte slaapkamer met tv.

Wel erg groot hotel. Worden verschillende zakelijke bijeenkomsten/incentives verzorgd.

Gereisd met partner in april 2009

• Eten en drinkenBrunch, Diner, Gastronomisch eten, Lunch
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingLogies-ontbijt
  • De staf spreektEngels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fontainebleau Resort Miami Beach in Miami Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fontainebleau Resort Miami Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.