Hotel Eden Roc Renaissance Miami Beach

Hotel Eden Roc Renaissance Miami Beach

Hotel aan zee, Luxe hotelWeer vandaag32°28°
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Eden Roc Renaissance Miami Beach voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Eden Roc Renaissance Miami Beach in het Nederlands

Geweldig

Harold
7-3-2011

uiterst mooi en sfeervol modern ingericht hotel, 7 zwembaden zelfs 1 zonder kinderen je wordt van top tot teen in de watten gelegd

Gereisd Met vrienden in mei 2010

Superluxe vakantie hotel

Ron
17-1-2011

Het Eden Roc is een superluxe vakantie hotel in Miami Beach. Het is duur maar daar krijg je dan ook wat voor. Mooie kingsize kamer met 2x een double-bed, gezellige lobby in de voor Miami Beach bekende Art Deco Style. Mooie bars en gezellig zwembad. Gelegen aan de prachtige board walk langs Miami Beach waar de hele dag joggers zich in het zweet werken. Vriendelijkheid is Amerikaans; ze vragen voortdurend "Sir, how are you doing?", maar ze menen er niks van.....ze zijn niet oprecht geïnteresseerd. Drank en eten zijn duur. Het weer in januari in Miami Beach is geweldig. Veel zon, maar niet te heet. Bezoekje aan het naast gelegen Renaisance is de moeite waard. Dit is de verzamelplaats voor de Miami jet-set.

Gereisd Zakelijk in januari 2011

Super mooie ligging op SOuth Beach

Chris
13-12-2009

Zoek je een mooi 5 sterren hotel op het strand dan is dit echt aan te raden. Niet super goedkoop maar wel het geld waard. Prachtig uitzicht en lekkere bar aan de oceaan.

Gereisd Met partner in Thu Oct 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig luxe hotel

wilma
16-11-2009

Super mooi hotel, eigenlijk te luxe voor ons, maar geboekt via priceline.com voor de helft van de normale prijs..... anders echt te duur. Hele mooie ruime kamer, helaas hadden wij geen raam dat open kon. Mooie luxe badkamer. Busstop voor de deur en in 10 min. in centrum Miami Beach.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Feb 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Eten en drinkenDiner, Lunch

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• WatersportKanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eden Roc Renaissance Miami Beach in Miami Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eden Roc Renaissance Miami Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.