Hotel Dorchester

75 reviews over Hotel Dorchester in het Nederlands

Aan de buitenkant mooi Hotel

Eddy
26-5-2016

Personeel aan de receptie is gewoonweg een ramp,weten echt niet met wat ze bezig zijn.Standaard kamers zijn redelijk proper,maar ons beddegoed was vuil.Met zéér luidruchtige airco,probeer als je kan niet aan de straatkant te slapen,maar book direct een suite daar in Dorchester,is ook een gevaarlijke buurt met véél Cubanen.

Was inderdaad niet nieuw maar alleen om te slapen

Albert
15-5-2016

WiFi goed airco veel lawaai zwembad gezellig veel restaurants in de buurt en winkelcentrum

Goeie locatie maar geen top hotel

Frans
8-5-2016

De locatie is perfect. WiFi is gratis en super snel. De kamers zijn oud. Het kan nog net. Zorg dat je niet aan de Collins Av kant komt want dan doe je geen oog dicht door alle lawaai! De airco maakt ook veel lawaai. Al met al geen aanrader dus.

Neckermann Reizen

Intussen zijn wifi, strandstoelen en happy hour drankjes gratis.

Parkeren kost wel 33$ per nacht en het is inderdaad gehorig want aan drukke Collins Av.

Maar vlak bij strand, mall en South Beach.

Reserveer ook een bus-/boottour om Miami goed te kunnen zien. Kost 50$ PP, maar dan heb je ook wat.

Let op je eindafrekening!

Eric
24-9-2014

Op onze eindfactuur stond een bedrag van 50$ voor barkosten terwijl we daar geen gebruik van hebben gemaakt. Er werd ons wel een nieuwe factuur gegeven maar de kosten zijn achteraf toch van onze kaart afgeschreven. Op mijn vragen om uitleg wordt niet gereageerd. Kortom, oplichters. Vandaar mijn overall zeer lage waardering.

Dorchester suites: vergane glorie

p_brockhoven
26-8-2014

De suites hebben hun beste tijd gehad. Als je 15 dollar vraagt voor Wifi kun je van mij al geen voldoende meer scoren.

Top hotel op goede locatie

Ilse Willemstein
8-9-2013

Prima hotel op loopafstand van het strand. Ruime kamers met keurige badkamer, zwembad met ligbedden en uitgebreid ontbijt.

Excursies in de omgeving boeken gaat gemakkelijk bij de receptie.

Minder schoon hotel

Marcel
30-8-2013

Het hotel heeft een geweldige ligging in Miami Beach maar de kamers zijn groezelig en het zwembadwater wordt niet of nauwelijks ververst/gereinigd.

Prima Hotel

hannahvalk
21-6-2013

Prima Hotel voor de prijs. Erg mooie kamers en de locatie is top.

Het hotel verder is niet zo heel boeiend, maar de prijs is er ook naar.

Wij waren tevreden.

Centraal gelegen, prima hotel

Miranda
        7-6-2013

Het hotel is schoon en ziet er redelijk goed uit. De kamers zijn redelijk gehorig, dit wordt veroorzaakt door de houten vloeren. Er werd elke dag schoongemaakt. Ons uitzicht was niet echt mooi, een weg die gelukkig niet veel gebruikt werd. Het parkeren is duur (29 $ per nacht), maar daarentegen was bij ons de Wifi gratis. Ontbijt (buffet)was redelijk duur, maar goed. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Dit hotel ligt dicht bij de restaurant/winkelstraat Lincoln rd.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dorchester in Miami Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dorchester zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.