Hotel Crescent Resort

Kleine hotelsWeer vandaag32°26°
Hotel Crescent Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Crescent Resort voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Crescent Resort in het Nederlands

Prachtig ruim appartement aan de Ocean Drive.

KATTIE
7-10-2011

Prachtig ruim appartment aan de Ocean Drive in Miami. Benaming Resort slaat nergens op, want er is behalve appartement geen enkele voorziening. Nadeel: geen eigen buitenruimte of zwembad. Mooie keuken met magnetron, koelkast, vaatwasser enz, doch geen enkele pan aanwezig, handig! Dagelijkse schoonmaak en wisseling van handdoeken. Bij balie kan je gratis badhanddoeken krijgen voor op het strand. Niet daar parkeren! Wordt 33 dollar voor gevraagd per dag. Vlakbij parkeergarage van gemeente, stuk goedkoper. Zeer groot bed, maar matras is aan vernieuwing toe, beetje hobbels erin.

Gereisd Met partner in september 2011

Zeer goed adres in Miami Beach art deco stijl

Anoniem
14-6-2010

Deze 2- en 3-kamer appartementen zijn te boeken via internet. Ons appartement was voorzien van een bubbelbad en een stapel modetijdschriften. Ligging aan het uiteinde van Ocean Drive aan een parkje met daarachter het strand. Het strand is prachtig maar het huren van een ligbed is onbetaalbaar. Het resort verschaft strandhanddoeken. De Ocean Drive is erg hip met cafés en restaurants op het trottoir en vooral leuk voor jonge mensen. Op een paar honderd meter van het resort hebben we 's middags om drie uur een dansshow gezien van een travestiet op het trottoir. Parkeren in deze buurt is lastig en duur. Valetparking kost 20 of 30 dollar per dag.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2010

Perfecte locatie verder Oke

Evelyn
26-11-2009

Het Hotel ligt op Ocean Drive direct aan het strand. PERFECT. De inrichting van het hotel is oke. Niet prachtig maar voldoet prima. Het is prettig dat er een compleet ingerichte keuken in zit. Ontbijt wordt op Ocean Drive veelvuldig aangeboden echter vrij duur. Ga liever een straatje erachter met meer waard voor je geld. Zeker het spaanse gedeelte is de moeite waard. Met schuifdeuren is de slaapkamer afgescheiden van de woonkamer waar evt. ook mensen op de uitklapbank kunnen slapen. De mensen die er werken zijn niet service gericht en beslist niet professioneel. Ook geeft het reisbureau voor de deur allerlei welkomstborrels met het idee om geld in zo'n project te stoppen waarbij je huizen kunt huren.

Gereisd Met partner in november 2009

• Overige servicesGeldautomaat, Kluis, Krant, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crescent Resort in Miami Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crescent Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.