KinderhotelWeer vandaag27°19°
Hotel Courtyard by Marriott South Beach

We hebben een aantal aanbieders voor Courtyard by Marriott South Beach voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Courtyard by Marriott South Beach in het Nederlands

Goede keuze maar niet goedkoop

Il Quadrifoglio
8-2-2012

In het zuidelijk deel van Miami gelegen, op afstand van CC maakt extra vervoer noodzakelijk. Lekker hotel met alles erop en eraan, maar aan de wind buiten/eten. Mooie stijl waarin dit hotel is neergezet, overigens met een nieuwbouw erachter. Wel prijzig.

Gereisd zakelijk in februari 2012

Leuk hotel met zwembad op het dak.

William
6-6-2010

Dit is een leuk en net Hotel. Ligging is niet al te ver van het strand en in de buurt van leuke restaurants. Schuin tegenover het hotel is Hamburger Baby te vinden, dit is echt een aanrader ( ziet er niet echt uit maar geweldige hamburgers ). Tegenover het Hotel is wel een grote stripclub gelegen, maar hier heb je geen last van. Boven op het dak van het hotel is een leuke zwembad te vinden.

Gereisd met partner in september 2008

Prachtige rustige ligging.

Fam. Brilman
1-8-2009

Het hotel ligt aan het eind van Ocean Drive, daar waar het 's avond rustig blijft. De kamers zijn mooi en schoon. Wij hadden zeezicht. Je ziet de cruise schepen 's avonds langs varen. Prachtig dubbel zwembad, direct aan het strand. Parkeren 16 dollar per dag.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Courtyard by Marriott South Beach in Miami Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Courtyard by Marriott South Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.