Hotel Colony

6 reviews over Hotel Colony in het Nederlands

Ligging geweldig, maar 3 dagen lang genoeg

janneke_sloot
16-10-2013

Een rondreis door Florida en dit was ons eerste hotel. De ligging is waanzinnig, op Ocean Drive, the place to be! Vriendelijk personeel, goede kamer , maar helaas geen uitzicht op Drive. Maar 3 dagen is lang genoeg, want daarna begint die harde muziek en het proppen om je in restaurants te krijgen wel te irriteren.

Gereisd Met partner in oktober 2013

Waar voor je geld

lindsay
16-2-2010

De locatie is goed voor het strand maar ver van betaalbare restaurants buiten de strip. De kamers zijn klein maar schoon. Wij hadden een kamer met dubbel bed dat veel te klein was. Om bij zo'n temperaturen naast elkaar te liggen is het om misselijk te worden! De badkamer is klein waardoor je lles wat niet mag nat worden er best niet achterlaat. Als je je nachtrust écht nodig hebt kies je best een ander hotel. In Miami wordt veel gefeest en op de kamer hoor je alles. 's Avonds begon het lawaai en dat duurde tot 's ochtends. De hele nacht liepen feestvierders die in het Colony verbleven het hotel binnen en buiten met verschrikkelijk veel lawaai waardoor we 2 nachten niet geslapen hebben. Het lawaai van het terras aan het hotel is ook om gek van te worden als je, zoals wij, niet ver van de ingang ligt. Het personeelzegt er ook niets op en doen enkel wat ze moeten doen, daar stopt het bij. Bij het hotel is het moeilijk parkeren maar je kan beroep doen op VALET parking. Niet goedkoop

Gereisd Met partner in april 2009
2008

Heel weinig voor heel veel

Erna en Ton
29-12-2008

Het Colony biedt heel weinig voor heel veel geld. Het ligt dan wel aan Ocead Drive, maar daar merk je op je kamer niets van. Uitzicht op een plat dak, luxaflex en zeer weinig licht. Er staat slechts een lamp op de kamer, er is geen enkele stoel, de knop van de douche is afgebroken. We hadden drie nachten gereserveerd, zijn slechts een nacht gebleven. Met ons vertrok nog een gezelschap. Van Art deco merken we in dit hotel bitter weinig. Nooit meer naar toe!!

Gereisd Met partner in december 2008

Perfecte ligging, niet duur

J. van der Loo
13-11-2008

Dit hotel ligt recht aan Ocean drive, kort bij alle activiteiten op South Beach en natuurlijk het strand. Kamers zijn niet luxe, maar dan ook weer niet duur. Dus wil je in het centrum van South Beach zijn, is dit een goedkope oplossing!

Gereisd Met partner in april 2008

Perfecte ligging, je loopt het hotel uit en staat op Ocean

Hadé
27-1-2008

Perfecte ligging, je loopt het hotel uit en staat op Ocean Drive!! Echter is hierdoor de geluidsoverlast ook aanwezig. Kamers en bedden zijn verder schoon en comfortabel.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Prima hotel voor 1 overnachting, verwacht er niet teveel

Elise
19-8-2007

Prima hotel voor 1 overnachting, verwacht er niet teveel van. Fotos van de kamers op diverse sites stuk mooier dan in werkelijkheid. Veel geluidsoverlast (mede dankzij zeeeer luidruchtige Amerikanen) Wel een goede ligging aan Ocean Drive!

Gereisd Met vrienden in juni 2007

Vakanties.nl

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • De staf spreektEngels

• Overige servicesGeldautomaat, Kluis, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Colony in Miami Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Colony zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.