Hotel Collins

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag34°26°
3,8

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Collins voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Collins in het Nederlands

Eenvoudig hotel

Jojo014
22-12-2015

Het is een voordelig en toch net hotel op nog geen 50 meter van het strand. Nadeel is dat er geen ontbijt geserveerd wordt maar op 500 meter van het hotel zit een ontbijtrestaurant (Ihop) waar tegen een leuke prijs goed ontbeten kan worden. Ook jammer is dat het personeel overwegend Spaans sprekend is. Hun Engels is gebrekkig maar desondanks zijn ze wel heel behulpzaam. De door ons gereserveerde 4-pesoons kamers bleken al bezet zodat wij genoegen moesten nemen met de veel kleinere 2-persoons kamers. Deze waren overigens wel schoon en voorzien van koelkast, bad/douche, balkon en (lawaaierige) airco. Voor alleen overnachten wel te doen. Het hotel beschikt over een eigen afgesloten parking. Het uitgaansgebied is aan de Ocean Drive is ongeveer een half uur lopen.

Gereisd Met vrienden in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Overige servicesGeldautomaat, Kluis, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Collins in Miami Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Collins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.