Hotel Circa 39

Laatste review

Middelmatig hotel

Raphael A,
22-2-2015

Wij verbleven 2 weken in dit hotel in februari 2015. De kamer was net en het personeel zeer vriendelijk. Een aanrader voor wie 1 of 2 nachten in dit hotel verblijft. Wij hadden 2 weken lang hetzelfde ontbijt: spek met roereieren en worstjes (die bijna niemand lustte) en aardappelen. En de rest leek ook op niet veel. Soms ontbrak er wat tijdens het ontbijt: soms heet water zonder thee, soms thee zonder water. De eetzaal is ook veel te klein, men moet soms in de rij staan om een tafeltje te bemachtigen. 2 dagen voor ons vertrek hebben we vastgesteld dat het hotel een zeer mooie tuin had. Er is een gebrek aan informatie.

Kenmerken

22-2-2015

Fijn hotel, prima locatie

Wilma Mol
23-2-2012

Hotel Circa 39 ligt 50 m. van het strand, waar de strandstoelen voor je klaarstaan. Of je loopt heerlijk over de boardwalk richting het centrum. Deze wandelingen zijn zo leuk, dat je beter 500 meter van het centrum of kunt zitten :) Het hotel is netjes, schoon, klantvriendelijk en heerlijk rustig. Het eten is er prima en het personeel heel behulpzaam. Volgende keer ga ik zeker weer in dit hotel verblijven.

Centrale ligging; Veilig hotel

van miami naar orlando
29-3-2011

Hotel Circa 39 is een net hotel op een prima ligging voor de bezienswaardig heden in Miami. Strand is op loopafstand. Maar voor South Beach, Lincoln Road etc. zou ik wel een auto adviseren. Er zitten wat toeslagen op het hotel voor o.a. het zwembad. Nette, schone kamers, maar helaas wel wat herrie van airco's. Alles bij elkaar denk ik niet dat je voor deze prijs een beter hotel in met deze ligging vind in Miami beach.

Aardig Hotel

Jansen
22-3-2011

Circa 39 is een aardig hotel niks meer en niks minder. De staff is vriendelijk en de kamers zijn keurig netjes en schoon. De straat over steken en je staat op de boardwalk en je kunt vandaar een heerlijke wandeling maken naar bijvoorbeeld Ocean Drive South Beach( 40 min lopen). Taxi's in overvloed en van het hotel naar bijvoorbeeld Lincoln Road South Beach kost +/- $ 8,- Je kunt naast het hotel prima een ontbijt nuttigen want het ontbijt in het hotel is matig. Heerlijk ontbijten kun je op Ocean Drive bij News Cafe voor een redelijke prijs. Negatief puntje: $10 betalen voor een parasol terwijl je dagelijks betaald voor servicekosten. Wij hebben voor Circa 39 gekozen omdat het kleinschalig is en redelijk betaalbaar Het stikt er van de grote hotels waar het dus ook mega druk is en je daar dus van moet houden.

prima hotel

Simone
16-5-2010

Prima hotel om miami te verkennen.. collins av oversteken en je zit op het strand.. gratis parkeren.. de kamer was goed alleen het ontbijt stelt weinig voor.. zwembad was ook fijn..

Doen!

irene
13-4-2009

Een topper voor degenen die kiezen voor Miami beach en niet voor de grote ketens gaan! South beach is te lopen (30 min) of taxi 8 dollar. Zeker even een kijkje nemen op: circa39.com

2008

Prima lokatie ten opzichte van het strand (100 mtr), gratis handdoeken om op het strand te gebruiken. Op korte afstand van het vliegveld van Miami dus ideaal om daar na je reis heen te rijden (15 min) Parkeerterrein aanwezig (onbewaakt, 15 dollar pn). Kamers ruim, badkamer is redelijk klein. Klein toilet wat heel dicht tegen de wand aanstaat zodat je met je billen tegen de zijmuur zit. Badkamer wat verouderd. Draadloos internet in de lobby, op kamer gratis LAN. Ontbijt voor Amerikaanse begrippen vrij goed. Wel maar 6 tafels voor het hele hotel, dus weinig plaats. Airco op de kamer maakt vrij veel geluid. Er was een kluisje op de kamer aanwezig maar daar waren de batterijen uitgestolen.

Het hotel is aan te raden.

We hebben een aantal aanbieders voor Circa 39 voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Circa 39 in Miami Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Circa 39 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.