Hotel Betsy Ross

Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag33°25°
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Betsy Ross voor je op een rij gezet:

• Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • Check-outTot  12:00
  • VerzorgingLogies

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Soort gerechtenAmerikaans, Gerechten voor gasten met allergieën, Italiaans, Steaks, Sushi, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Luchtcirculatiesysteem, Ventilator
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar , Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Volledig menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesPost service, Kluis , Autoverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Fietsverhuur, Dokter, Computerverhuur, Concierge, Kantoor service, Krant, Party service, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking