Hotel Beach Paradise

Hotel aan zeeWeer vandaag30°24°
6,2

5 reviews over Hotel Beach Paradise in het Nederlands

Echt nooit meer hier naar toe!

Trudy
8-2-2016

Niets van de foto,s klopt hier. PLaatjes van internet gehaald of animaties ervan maar het lijkt totaal niet op wat je geboekt hebt. Ook de prijs klopte niet. Via hun Eigen website kamer geboekt en er kwamen veel kosten zoals fee, tax en wat al niet meer. De fee was zgn. voor het ontbijt maar daarvoor kreeg je 4 dollar korting op vieze dure kleffe verpakjes broodjes die nergens naar smaken. Wanneer je met je auto komt word je nogmaals gepakt, 30 dollar excl. per fee per nacht(!) parkeerkosten terwijl 5 sterrenhotels bija de helft minder rekenen. Beste advies: Boek hier geen kamer.

Gereisd Met partner in februari 2016

super!

priya_a87
16-8-2011

Dit hotel is super! je krijgt hier echt waar voor je geld. je zit midden op de ocean drive en het strand is alleen maar oversteken. op de ocean drive kun je ook prima uitgaan : de clevelander en de mangos zitten ook op de ocean drive dus na het uitgaan kun je lopend naar huis/hotel!

Gereisd Alleenreizend in januari 2011

Heerlijk aan het strand

Jan de Waal
27-4-2009

Goed hotel, heerlijke bedden, kamers ´n beetje gedateerd, prachtige tuin, vlak bij het strand.

Gereisd Met partner in april 2009

2008

De ligging is 1e klas, direkt aan de boulevard en ruim Het

Alexander
31-1-2008

De ligging is 1e klas, direkt aan de boulevard en ruim strand. Het hotel is oud en heeft wat achterstallig onderhoud. De kamers worden goed schoon gehouden. Er is geen eigen keuken in het hotel doch direkt naast de deur zijn ruim voldoende mogelijkheden. Gezien de prijzen van de andere hotels in de omgeving is het hier laag te noemen. Hotel is rookvrij en heeft alleen in de lobby een pc met internet. Goed hotel om te overnachten, om te kleden en op te frissen, het overige moet u buiten de deur zoeken maar dat is, gezien de ligging geen enkel probleem. Parkeren kost 12 dollar per nacht op parkeerplaats van het hotel. Er zijn beslist betere hotels in de direkte omgeving maar daarvoor moet dan ook wel veel meer betaald worden. Boeken via een bekende hotelsite op internet scheelt al gauw 50 dollar per nacht.

Gereisd Alleenreizend in Tue Jan 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

dit hotel lag aan de ocean drive op miami beach wat een en

koremans
26-10-2006

dit hotel lag aan de ocean drive op miami beach wat natuurlijk een schitterende lokatie is, alleen was het hotel minder het was oud en de kamers waren ook oud en je kon je auto tegen een belachelijk bedrag parkeren op een binnenplaats van het hotel er was geen ontbijt kort om een prima lokatie maar een minder goed hotel.

Gereisd Anders in oktober 2006

We hebben een aantal aanbieders voor Beach Paradise voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • De staf spreektEngels

• Overige servicesGeldautomaat, Informatie voor trips, Kluis

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald

• BalsportenVolleybal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Beach Paradise in Miami Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Beach Paradise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.