Hotel Port of the Islands Resort & Marina

7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Port of the Islands Resort & Marina voor je op een rij gezet:

Laatste review

de lobby deed gedateerd aan maar had absoluut zijn charme, onze kamer gelegen aan het haventje was prima. Helaas was het net regenseizoen en er heel wat gevallen waardoor het zwembad overliep en buiten gebruik was. Personeel uiterst vriendelijk, ontbijt simpel maar inclusief, 's avonds heerlijk gegeten, wel erg rustig maar de optredende zanger maakte veel goed. We zaten een beetje vast door het noodweer dan is daar niet veel te doen. We hebben tussen de buien door zelf per auto de omgeving verkend, veel alligators gezien en herten. Er zijn veel airboat bedrijfjes in de buurt die de volgende dag gelukkig weer open waren. Kortom, een prima hotel als basis om de everglades te verkennen maar niet om lang te blijven daarvoor is er buiten de natuur te weinig vertier in de buurt.

Kenmerken
Airco
Restaurant
Sauna
Parkeren mogelijk

5 reviews over Hotel Port of the Islands Resort & Marina in het Nederlands

Knus hotel aan de rand van de everglades

Sabrina,
8-7-2017

Leuk hotel in de Everglades

Hein,
3-4-2017

Leuk, maar beetje apart hotel in The Everglades. Ruimschoots voldoende gratis parkeergelegenheid op het terrein. Zeer vriendelijk personeel. Het ontbijt stelt niet heel veel voor. Het eten in het gezellige restaurant vonden wij daarentegen heel erg goed.

De kamer is niet groot, maar wel voldoende en schoon. Onze kamer bevond zich naast het zwembad. Het terras was omheind met een muggenscherm. Op zich noodzakelijk (overigens niet in maart, wij hebben geen mug gezien), maar het geeft wel een hokjesgevoel.

Het zwembad van het hotel voldoet, onze dochter van 4 heeft zich er prima vermaakt. Ik heb geen mogelijkheid gezien om ergens een drankje te halen, behalve de frisdrankautomaat.

rustig hotel

andré
24-3-2012

Prima hotel om de everglades te ontdekken. Gelegen aan een haven van waaruit je prima een boottochtje kunt maken. De kamers zijn ruim en hebben een koffiezetapparaat en een koelkast. Je kunt veel airboat tochten maken in de omgeving(wij hebben dit via de receptie geboekt en een erg leuke tocht gehad) Om te eten zul je de deur uit moeten want de eetzaal was dicht, bij de receptie konden ze ons niet vertellen waarom dit was.(misschien tijdelijk) Wij zijn s'avonds naar Marco Island geweest en hier kun je prima restaurants vinden. Geen last gehad van muggen maar dit zal aan het seizoen liggen.

Wij zijn hier voor 2 nachtjes geweest en waren verrast door de grootte van de kamer. Alles is ruim opgezet. Veel parkeerplaats voor je auto, ruime ontvangsthal, grote ontbijtzaal. Wij hadden 2 ochtenden het genoegen met de lokale brandweer te ontbijten. Het ontbijt zelf is erg veelzijdig. Er staat permanent iemand bij om een eitje voor je te bakken.

Wij hebben geen last gehad van muggen, ondanks dat we in de everglades waren.

Steintje en Jaspe
6-8-2009

Dit hotel is ideaal als je de Everglades wil gaan bezoeken, in de omgeving zijn veel waterboot tochten en excursies te vinden en dit is ook echt aan te raden. Het hotel is minder geschikt als u Naples wil gaan bezoeken hier ligt het namelijk erg ver vanaf. Het hotel is groot, netjes en het ontbijt is er goed. Er is een zwembad voor de kinderen en het is gelegen aan een mooie haven. Het enige nadeel is dat er veel muggen zijn (doordat je midden in de Everglades zit) wij hadden goed muggenspul met deet dit is ook echt nodig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Port of the Islands Resort & Marina in Marco Island, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Port of the Islands Resort & Marina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.