Hotel Marco Island Lakeside Inn

Kleine hotelsWeer vandaag33°24°

We hebben een aantal aanbieders voor Marco Island Lakeside Inn voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Marco Island Lakeside Inn in het Nederlands

Niet heel bijzonder.

Joyce
30-4-2018

Het is ligt midden in een woonwijk. Kamer is eenvoudig met keuken. Bedden zijn keihard en airco maakt bizar veel herrie. Wij hebben het geboekt om vanuit hier te Everglades te bezoeken. Het is 30 minuten rijden naar de Everglades.

Gereisd Met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Gratis wifiOp de kamer

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Overige servicesConcierge, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marco Island Lakeside Inn in Marco Island, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marco Island Lakeside Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.