Hotel Sea Dell

Hotel Sea Dell

We hebben een aantal aanbieders voor Sea Dell voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Sea Dell in het Nederlands

Prima uitvalsbasis

iferdinand
17-3-2013

Net terug van Key West, en dan kun je hier even lekker afkoelen en bijkomen. Prima plek voor je geld. Je kunt hier genoeg eetgelegenheid vinden en dan de volgende dag dag fris en uitgerust je reis vervolgen

Keurige, ruime en vooral erg schone kamers.

Vriendelijke medewerkers, leuk zwembad en vlakbij diverse eethuizen voor ontbijt, lunch en diner.

Reistijd naar Duval Street is +/- autominuten.

Prijs en kwaliteit verhouding is erg goed voor deze redelijk dure eilandjes...

Wij zouden weer kiezen voor dezed locatie als we ooit terug gaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sea Dell in Marathon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sea Dell zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sea Dell scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.