Hotel Walt Disney World Dolphin

9Fenomenaal

Verenigde Staten van Amerika, Florida, Lake Buena Vista (bij Orlando)

Op vakantie geweest naar Walt Disney World Dolphin?

9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Walt Disney World Dolphin voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

4 reviews over Hotel Walt Disney World Dolphin

• 9Eva08-12-2010

Zeer degelijk hotel

Het hotel is (samen met het Walt Disney World Swan, dat 1 hotel vormt) een héél ruim hotel. Van hieruit is het heel gemakkelijk om naar elke uithoek van Disneyworld te gaan. Er vaart trouwens een boot van het hotel naar verschillende plekken (gratis). Een supermooi zwembad, met mooie poolbar! Ook een strand (met water waar je evenwel niet in mag zwemmen). Ruime, mooie kamers! Restaurants zijn degelijk, maar eerder duur (naar Europese normen) en naar USA-standaards. Héél vriendelijk personeel. Een beautycentrum & fitness, maar geen spa (met jacuzzi enzovoorts).

Zakelijk gereisd in oktober 2010

• 9Rex05-08-2010

Geweldig

Goede service, goed eten. Ik verbleef hier voor mijn werk vanwege een conferentie. Vanwege de centrale ligging toch in de vrije tijd nog wat pretparken kunnen bezoeken.

Zakelijk gereisd in januari 1995

• 9Rianne Vermeulen29-05-2010

een hotel om aan te raden

We verbleven wederom van 30-4 t/m 02-05-2010 in dit hotel en van 10-5 t/m 13-5-2010. Het is een zeer kindvriendelijk hotel. Het personeel is vriendelijk. En bij aankomst werden we echt welkom geheten. De kamers zijn goed. Wij hadden 3 kamers aaneengesloten. Via tussendeuren konden we in alle 3 de kamers komen. Vanaf de kamer konden we het vuurwerk zien dat 's-avonds werd afgestoken in de pretparken. Het hotel heeft diverse faciliteiten, waaronder prachtige grote zwembaden. Het onbijt is goed(moet wel iedere dag per persoon apart worden betaald). Alleen vonden we het eten in de restaurant zeer prijzig. Wij aten daarom vaak buiten het hotel, was veel goedkoper. Vanaf het hotel zijn de Disneyparken, Sea World, Universal Studios, goed met de bussen te bereiken. De bussen stoppen bij het hotel. We reden met onze huurauto overal naar toe, maar alles is goed en snel te bereiken. We hebben wederom genoten van ons verblijf in dit hotel.

Gereisd met jonge kinderen in april 2010

• 0Rianne Vermeulen17-02-2009

Fantastisch hotel

In 2004 verbleven wij in dit hotel. Het is een goed verzorgd hotel. Het personeel is erg vriendelijk. We hadden een auto gehuurd en konden zo naar alle parken toe. Ook kon je vanaf het hotel met de bus of de boot. Zitten diverse zwembaden bij en je kan zo naar het World Swan hotel lopen en binnengaan. Op hetzelfde terrein als World Dolphin. Vanuit de kamer die wij hadden in dit hotel, kon je 's-avonds het vuurwerk vanuit Epcot zien. Mooi uitzicht.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2005

Hotel Walt Disney World Dolphin info